16 November 2010

Last Day Of School 2010







Today, of course it is the last day of school for 2010. I'm gonna miss every single moments that I through this year with beloved best friends, friends and teacher. All mys siblings tak pergi sekolah, awal-awal Mama cakap taknak hantar but I want to go to school. Why? Last day bebeh, last day I can watch him wearing school uniform and the "red" bag. I'm gonna miss you with "our" school memories, Ahmad Aizad Azizi :( Tuu, red bag dia, I asked him to wore it, dia nampak cute gila pakai "red" bag tuu :)




Pagi-pagi lagi, I can hear Arna's and Afiqah voice, arguing about Dolah's. Haishh, Dolah's dekat rumah tengah breakfast tersedak-sedak, habis tersembur semua makanan dalam mulut dia. Sorry lah Dolah's, I don't know what is happening, bila diaorang dah cerita baru I faham, ini semua gara-gara kes you chatting dengan Arna's semalam, kecoh satu sekolah -,- Buat malu je! Arna's kalau dah suka cakap suka, jangan malu-malu. Afiqah's, Dolah's said he like your eyes right? Elehh, setakat pakai lens, haktuihh! Sorry, joke joke :D


Time perhimpunan, I keep looking at him, dia tak perasan pun. I'M A STALKER! Habis perhimpunan, all the KOPERASIAN need to go to the lobby's. Form five students need to go to the hall for "mohon restu" activitie. Tak dapat lah nak usha Aizad dekat usual place :(
I asked both Ain's to walked faster because I see aizad's and dolah's are on their way to the hall. When I already near to them, I look at other place, kononnya tak perasan lah*I nak cover cun sikitt je and afiqah's dah cuit-cuit, dah tahu dah afiqah, tuu yang suruh jalan laju sikit. Then, I turn left and they just beside me, and I just smiled, lepas tuu memang kecoh habis lahh, diaorang bercerita pasal aizad's reaction. Aizad, you cuteee gila pakai that bag, swear to God! Fuckingg cuteee!


Cikgu Roslan's talked about the makan makan on this upcoming Monday. We were allowed to wear jeans but the girls need to wear tudung, oh it's okay :) After that, we need to clear all the stocks, fuhhhh, sumpah penat, nak tercabut kaki dengan tangan, pinggang pun dah sakit :(
From 8.00 until 10.25, what the hell? So, time rehat cepat cepat lah lari from duty, tak larat nak buat dah. Sorry all the koperasian :)


Starving gila time rehat tapi taktahu nak makan apa kat kantin, tak ada benda yang menyelerakan. So, I asked Zamir to treat me an ice-cream but dia buat bodoh je. Fine! Suddenly Nazreen offer me rocket choc. Tunggu Aizad keluar dari hall lambat sangat and maybe dia lupa yang he should treat me an ice cream today. So, terima je lah ice cream yang Nazreen belanja :)
Then, I saw Aizad and the gang keluar dari hall and he walk toward the koperasi, I just smile at him. Azmie dah panggil panggil, suruh pergi dekat Aizad, malu lah :D last last pergi jugak, dengan rocket choc kat tangan, selekeh betul I nie -,- Then, he asked me what kind of ice cream I want, I said "yang ini" sambil tunjuk tunjuk rocket choc kat tangan, haha, najah ohh najah. I berdiri belakang dia, sambil tengok his "red" bag, then bila koperasi takda customer, I stand next to him suddenly, Lee's hug me from the back, terkejut den! Frist time woo, berdiri sebelah Ahmad Aizad Azizi and first time I talk with him, masuk dalam record book pleasee :)


After I get the ice-cream, lepak lepak tepi koperasi with my girls, amirul & syed. Then, teman afiqah to the canteen dia nak beli yang bulat bulat, apa yang bulat ntah, haha :) Sampai canteen, dolah and aizad dah sneyum senyum, haishhh. I pun cover cun lahh, control ayuu sikitt, sikit je. Afiqah's malu nak pergi beli, teman lahh cik adik sorang nie pergi membeli. Aizad, Azmie & Dolah come near me, Azmie & Dolah sibuk borak borak with me while Aizad busy membeli. Then Dolah's say "Aizad nak tangkap gambar together", I just smile. after a while, Aizad come near to us and he asked dolah what he said to me. Afiqah done buying the bulat bulat things, so, kitaorang blah lah dari canteen, bubyee makcik canteen, mintak maaf lah sebab dah dua tahun saya tak melaburkan dua belanja saya dekat canteen :)


Sebab nak selamatkan diri dari terus buat kerja dekat koperasi, and nak date and ushar aizad, habis sahaja recess cepat cepat lari balik kat kelas and Aizad and the gang still dekat bawah, dekat bawah tuu :)



*curi curi tangkap from my class, fuhhhh, nasib baik tak kantoi :)


Jumpa classmates semuaa then gerak to Eris, woooot woooot. Apalagii, operasi skodeng Aizad dari atas bermula lahh. Tapi kantoi jugaklah, dolah lah, bukan nak tolong cover kann, sibuk bagitahu aizad, segan ohhh -,- Lama jugak lah, curi curi tangkap picture aizad, then, syafiq lonjong datang and stand next to me, we talk and dia cakap "pergilah tangkap gambar depan depan, buat apa tangkap gambar dari atas", I just smile :) Suddenly, I dengar someone call my name "NAJAHHHH!", pandang kiri kanan nampak azmie and dolah, tekejutt den! Mana entah diaorang muncul, cepat cepat lah masuk kelas eris, segan gila, dolah keep taking my picture -,-




Azmie keep calling me "Najah, sini lahh, Aizad nak tangkap gambar sama sama niee!" Mula mula segan jugak nak tangkap gambar but peluang yang ada takkan nak lepaskan pulak so, I tangkap gambar with him and terus blah, malu nak lepak and borak lama lama, i nie pemalu orang nyaa :D Last day boleh usha ahmad aizad, lepas nie, susahh nak usha aizad lagi, gonna miss my old habit :(




An hour before balik, Aizad lepak dekat tangga near my class, mula mula I dah gerak eris separuh jalan, and tiba tiba, dia panggil suruh pergi dekat tangga tuu. I walk there, lama jugaklah nak lepak dengan diaorang, pujuk BellaAzmie lagi, susah betul Bella niee. Last last lepak jugak, tangkap gambar lagii, haishh -,- Tak larat nak senyum dah, mula mula I berdiri jauh jugaklah from him, then dolah cakap "bantai camera aku boleh dapat tangkap gambar korang lah kalau sorang kat sana, sorang kat sini", so, I walk near to Aizad, fuuhhh, naisb baik tak kena Parkinson*shaking that time, chill :) Bila done take picture together, Aizad berdiri dekat atas palang tangga tuu, you gila apaaa? I cakap lahh jatuh nanti and he said "sayang you kat I kan", citttt, I takut you jatuh je, badan lah kurus, kena tiup angin, terbang je nanti~ Then, I and bella lepak with them, gelak gelak, tengok azmie punya mata lawaa gilaaaa! damnnn itt!



Ten minutes before the ring bell, I and my girls dah turun then aizad and dolah keep waving at me from their class, aiyoooo, suka betul lahh you buat muka cuteeee.

AHMAD AIZAD AZIZI thanks a lot for making me me smile today, I love you, you know it right?
Lots of love, Najah Iman :)