13 November 2010

Taiko's Gang


Already read the Boy VS. Girls post? If you already read it, you guys make my work more easier because this entry I will type about what happened this evening between Dolah's, Aizad's and me, Najah's. I had a chat with Dolah's, a really long chat actually. Mula mula we chat about something secrets, than about **** and lastly we chat about AAA. The part when we chat about **** is our secret so, I can't show it up. Seriously, this guy nak I hentak hentak je, penat gila gelak depan computer, kalau mama ada mesti dia cakap I tak betul. Yeah, we chat on Facebook, after that he asked me to add him up on his Yahoo Messengers, nak webbie katanya, I pun on je sebab ada AAA kan. Cewitt Cewiitt. Mula mula ingatkan dia tipu sebab dia cakap dekat Maju and he said AAA pergi mana ntah mula mula so, both of us main kutuk mengutuk, sampai lah satu part tercipta lahh satu gang.
My gang = Me, Arna, Afiqah, and Nabilah
Dolah's gang = Dolah, Ejad and Azmie
Diaorang ni taiko, kononnya lahh. I said gang Dolah's tak reti senyum muka ketat nak tego pun takut. He mad at me and you know what dia cakap "babi lahh you nie", tak percaya? Read the chat box balik, scroll bawah sekali, dia ada cakap mcm tuu, hangin jugak gua baca ayat dia tuu, and i scold him. Bila dah add him up, terus webbie, terkejut gila tengok AAA ada kat sebelah dia. Ingatkan dia tipuu je so, takda lah percaya sangat. Then, Dolah's nak pergi KFC, he left his lappie and asked me to chat with AAA but ABM - Azmie Bin. Mohamed chat with me because AAA tengah makan. Geram gila chat dengan Azmie tapi saya tahu diaorang ini sebenarnya baik hati*bayar I nanti, seorang doposen yes, they already joined my gang, kan korang? So, that is the story. Actually, there is more but takpayah lah tahu :)