10 November 2010

Adios!

Today
pfffft ! :)

ohh *terkejut gilaa

haha
nak tau something ?
apaa?

ada orang tu kan dah somboooong :D

siapa orang tu?

adalah kan :)

ye lahhh
ishhhh
-,-
sorry tak reply your message yesterday
haha , you kat mana ni ? :)

I tak sihat
kat rumahhh lahh
oh its okay . sorry :)

ehh
btw
i mana ada sombong
haishh
haha okay
mana ada you sombong
tak :)
:D
good
you nak apa?*kerekk
nothing , saja je
tak boleh ?
-,-
boleh
tiba tiba je you muncul
tadi my girls semua cakap
"najah, takpayah lahh suka kat AAA kau tuu"
-___-
haha ,
so then ? :)
I pun cakap
"iye lahh'
tapi nak buat macam mana kann
dolah suruh i sacrifice more
gila betul
all my girls marah bila i cerita kat diaorang apa yang dolah cakap
habis lahh dolahh
haha . kenapa diorang nak marah pulak ? --'

because diaorang cakap,
sepatutnya you yang kena take action
bukan I
seriously, bukan I yang cakap
the girls
-,-
i know semua tu -,-
bukan i tak nak take action apa semua tu
-,-
err , i tak tau la nak cakap macam mana eh
maybe kita kena kawan dulu kut
baru i boleh kenal you lagi jauh
and then i akan sayng you ke apa ke :)
the same thing what dolah told me yesterday
it's okay lah youu
chill je
haaa , i faham perasan you tu :)

no you didn't
don't you ever said that you understand my feeling
okay , im sorry -,-

5:04pm
okayt, aizad
*okay
takda mood gila
byee
sorry
Aizad is offline.


Are you happy? Well, fucking congrats because you make me cry mister. I fucking regret that I can fall-in like with you. You should know one thing, the differences between I'm fall-in-like or I'm fall-in-love with you. Act dude, I'm just fall-in-like with you not the other feeling. You make me start to hating you but I still cannot blame you. And thank you so much because what you doing just now can make me forget you. Whatever. Orang dah tak suka nak buat macam mana kan? Biar je lahh. Cari yang baru, update pasal dia pulak. So, fucking Goodbye for you. Maybe we till can be friend, maybe.