27 November 2010

Uncles

I miss my uncles :(

Pakcik Amy, Amir, Rahim, saya ada ramai pakcik, jangan jealous. Diaorang back up saya bila dekat kampung. I miss you guys, a lot! Pakcik Amir, I miss when you hug me, you bawak me jalan jalan satu kampung and jumpa your nice friends. You tumbuk my hand, I miss you uncle. I miss when we sleep together dekat living hall lepas habis jalan raya korban last week, you just relax je, mama pun tak kisahh, because he is my uncle. Penat gila sampai tidur dengan baju raya sekali, kita dua ada spongebob sendiri kann? But, you suka ambik my spongy, jahattt! Orang datang raya pun kita still baring, and you will play with my hair, HAHA Pakcik Amy, I miss when you sat next to me during breakfast, lunch and dinner. You will sat next to me and letak semua lauk dalam plate I, sampai tak habis, HAHA Pakcik Rahim, err, you busy with futsal, susah betul nak lekat dekat rumah. But, bila you dekat rumah, memang habis lah I kena dengan dia, suka tumbuk tumbuk I duh, sakit :( Tapi takpe, Pakcik Amy & Amir will come to the rescue,! WOOT! WOOT!

I love them, they are nice guys, I mean it :)
Najah jumpa korang 4 DEC nanti yaa?
Najah rindu nak kena tumbuk dengan korang. I miss you much much :'(


Pakcik Amy - 25 years old :)
Pakcik Amir - 19 years old :)
Pakcik rahim - 16 years old :O