01 December 2010

I'm Terrified


AAAAAAAAAAAAAAAA! Saya takut lah dengan anonymous nie -,- Awak nie alien ke? takpun hantu ada six pad? Hah! Saya tahu, awak hantu yang Aizad hantar kan? Yang takda badann, kepala je ada? Awak lahh tu kan? Elok mengaku sekarang! Cepat cakap siapa hantar awakk, HAHA


Serious typing please Najah, okay boss! Serious! Macam gini ceritanya, when you post a comment like that, nampak sangat yang awak rapat dengan Aizad. Saya rasa awak nie one of his close friend. Awak nie Dolah ya? Takpun Azmie? Hah, Fit? Err, Ain Suhada? Aiyoooo, pening lah saya nak fikir.

Saya dah tak menangis, betul!*tipu sunat takpakan :)

Well, semalam, saya text dia, lepas tuu tiba tiba maxis send message, and said that "the message cannot be send because the number 014 ******* is swicth off phone". hancur hati saya :( Sekarang baru saya tahu macam mana perasan Aizad bila saya tak reply text dia, sedihh gilaa, macam nak lompat lompat :D

Saya tunggu dia sampai pukul dua belas malam, saya sanggup tahan mata sebab nak tunggu his call & text. Last last saya tertidur dekat living hall! Takpa lahh, saya selalu buat dia macam tuu, sekarang saya punya balasan lahh :(

Ehh, caller ringtone diaa, saya sukaaaaaaa! Lagu LMFAO - LA LA LA :)

Saya taktahu kenapa saya bagitahu awak semua nie, rasa kelakoo pulakk. Sorry lah anonymous :)

Siapa pun awak wahai anonymous tersayang, awak memang seorang yang baik. Bila saya nak give up je ada feeling dekat Aizad awak mesti bagi saya harapann to continue the liking feeling. Thanks anonymous sayangg :)