30 December 2010

Rawwrrr Rawwrrr


Ehhh, kenapa abang comel dua orang ni jadi first picture entry kali ni? Saya pun taktahu, tapi mereka dua nampak comel je, macam ninja ninja, haha :P Sudah, karang ada yang baca perasan pulak. Anyway, nampak bebenor semangat cinta akan negara dekat diaorang ni, saya sukaaaaa :D

Terima kasih incik RajaGobal, kami satu Malaysia, sangat sayang sama incik :P Sebab, saya sangat sayang sama incik. saya kasi letak itu incik punya latar belakang. K. Rajagopal, or fullname Rajgobal a/l Krishnasamy. Born July 10, 1956) is a Malaysian Football Manager and former professional player. He is currently the coach of Malaysia and the Under-23 Malaysia. Nanti 10th July jangan lupa post itu present dekat incik raja kita yaa :) Banyak banyak terima kasih saya ucapkan kepada incik sebab memberi latihan yang sangat extreme sama kita punya skuad bola sepak negara. Jasa incik dikenang!

OhmyGucci, among them I loikeee Mohd Safee Mohd Sali the mossst! Encik Safee memang super power lahh. Penat saya menjerit bila dah goal, saya kasi tabik springgg sama Encik Mohd Safee Mohd Sali :) Amboi, sekarang ni ramai betul suka goalkeeper Malaysia, ishh ishh, he is taken okay? HAHA Apa kata korang suka dekat S.Kunanlan jugak, beliau pun hebat juga, handsome lagi. Pffft! :P

Saya tengok match semalam. Sorang sorang, duduk depan teeveee, sambil geget geget remote control, ishh, titew takut lahh awakx :D awal awal lagi, goalkeeper Malaysia dah kena laser hijau, ishh, bedebah! Nasib baik goalkeeper kita Khairul Fahmi Che Mat tak kecoh kecoh macam goalkeeper negara jiran. Chill je dia, saluteee! Yang cool gila, Indonesia got penalty kick but, dengan kehebatan goalkeeper kita, tak goal pun, HAHA :D Saya tengok sampai masa pertama sahaja, Mama dah bising bising "buat apa tengok bola, takda faedah". Ehh, mama ni, takda semangat kesukanan :( Yang kelakar nyaa, first goal masuk, I terus text AAA. Awww, kitaorang memang macam ni, hari tu dekat kampung pun sama, heeeee ;) Goal je text, then sambung tengok balik match. Oh yeahh, AAA pergi Stadium on 26th hari tu, habis je bola, he called me. Suara dia, sumpahh lain gilaaaaaaaaa! Mula mula ingatkan Afiq Azlan, sebab suara AAA dah sebijik macam suara Afiq Azlan. Suara cartoon :D I dah gelak gelak bila cakap dengan diaa, haha. You, I dah terlepas cakap about your voice, heeeeeee :D

Congrats Malaysia! 4-2.
You guys are AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


Saya suka bebenor tengok pictures AAA yang kat atas ni. Super duper cuteeeeeeeeee(!) Pffffffft! Dengan pakai short dia, grrrr Titew geram, geram geram. Nak geget geget je AAA ni, haha :D Lee, IDK since when I loikeee boys wearing short. Nampak smexy dengan kaki penuh bulu, hahaha ;)
hotcetappppp!