22 January 2011

NAJAH IMAN'S SALOON


My hair getting longer, dah sampai bahu dah ni. RECORD! Before this kalau sampai bahu je terus potong pendek, ghimass! -,- But now, AAA didn't allowed me to cut my hair pendek. Punya lah puas pujuk, he still not allow me to cut my hair short. Ada satu hari tu, I cakap I nak cut my hair, dia suruh I cut macam Rihanna :-


Hambik kauuu nyahhh! Geram betul AAA dengan I, haha :D Bila dia cakap jangan, memang jangan lah buat --' But, sumpah. I tak tahan. AAA cakap kalau rimas ikat rambut. "But please don't cut your hair. I suka tengok rambut you panjang." Yes boss! So, the decision I will take is dye my hair, pffft!

I pernah dye my hair color ASH BROWN. Last year if I'm not mistaken. But, tak nampak sangat dah right now. So, I nak dye balik other color. YEAYYY! Nasib baik Mama tak kisah, hihi :D Loreal paris product boleh dipercayai lah kut, kut lah, haha :D I will buy GOLDEN BROWN at Watson around next week. Currently, I tengah buat perancangan bajet kewangan. Dekat my hand right now ada 80.00, if I buy this hair dye that cost 30.00++ Balance yang I ada is 50.00 -- Ishh, bengkok I nanti, dengan nak beli other stuff lagi, haihh Nak mintak kat mama? Err, awal awal mama dah cakap "Nak beli hair color, guna duit sendiri ya anakanda". Haiyooooooo :(

If beli this brand lagi mahal nak mampuih. Sampai 40.00++ lagi bengkok I. Memang takda lepak Maju dah after this even I kalau lepak order teh ais and air kosong je, haha :D But brand ni senang je nak guna, macam shampoo. Grrr, I need casshhhhhh right now. Ya Allah, bantu lah saya ya, amin :)



Just wait and see, what brand I will buy :)