27 February 2011

I Wish I Can




Still remember about what happened on the previous entry? Yeahhhh, kinda pissed off with my sys, sampai hati marah aku tanpa sebarang pertanyaan. Sedihhhhhhhhhhhh! Sumpah sedih malam tu. But tempered conquer my mind, I let all the bad words control my mind :') Kaso jugak bahasa aku bila aku baca balik. Terus kau aku. Mana respect kau kat dia Najah? Hilang semua dah. Of course hilang bila dia pun dah guna kau aku. Punya lah aku sayang dia, dia sorang je lah kakak yang aku ada. Alih alih macam ni jadi nyee :/ Fathiah pun dah mintak maaf. Tapi sepatut nya korang tau yang Najah Iman ni memang panas baran orang nya. Bila kau dah buat dia hangin satu badan memang susah lah hidup korang. Just wait and see aku akan tegur korang ke tak lepas ni. Dengan Fadzley pun aku takkkan cakap, putus kawan! Sedih duhh, sumpah sedih! Tapi nak buat macam mana kan?

"Sorry" can't solve all the mistakes :)
I'm hard to forgive people but I will try because I Love You Sys Ain, I do love youu :')