20 February 2011

Loserrrr


Last night, sampai je rumah terus on skype. nak show off jersey baru beli kat AAA. Punya lah semangat. Dengan eye liner tak basuh lagi, dengan handbag campak atas meja and for sure Mama call me "Pick your bag!". Gila gelabah, I take it and still berani buat senyum kerang kat mama, hekhek :P

But broadband AAA memang cari nahas! Problem, internet low and what so ever --' Terus takda mood. Dapat show off sekejap je, haihh :(
Then suruh ABM pulak on skype, show off dekat ABM pulak, haha :D Still tak puas suruh Fit on skype but dia suruh I mintak permission AAA dulu -___-' Better takpayah, duduk je diam diam, grrrr

Just IM-ing with AAA and update kat wall each other :-



He offline but I still want to update my blog. AAA said he will call me. I forget that I silent my phone and he is sick :/ Around 1.50 I shut down the computer and take a look at my phone "two messages & two miss calls". He said

"Sayang , you online lagi eh ? takpa lah . I text you tomorrow okay ? I dah mengantuk snagat dah ni , makan ubat tadi . Goodnight , i loveeeeeeeeeeeeee youuuuuuuuuuuuuuuuu so muchhhhhhhhh! <3<3<3"


I don't why terus I menangis, dengggg! *tampar dahi --' Ntah pape ntah kau ni Najah, benda macam tu pun nak menangis --' Okayyy!
Whateverrrrrrrrrrrrrrrrrrr! So punya lah jahat Najah Iman ni, dia boleh cakap "I taknak reply text you esok!". Konon nya Najah Iman ni boleh hidup lah kalau tak reply text boyfriend dia. Last last Najah Iman reply jugak text AAA, haha :P Malas nak cerita, malu :P