23 April 2011

Friday


It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s looking’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Getting’ down on Friday
Everybody’s looking’ forward to the weekend


Semalam pertandingan sorak 2011. It's the best Pertandingan Sorak ever (Y) Bukan sebab tahun ni our last year but hell yes it's the best among the best. I enjoy it! I jarang pergi Koko hari Jumaat. Semalam the second time I attend Perjumpaan Koko Unit Beruniform. First time because of kena bersihkan Koperasi and the second time because of this pertandingan. Mama pun terkejut but she just keep it silent. Well silent war kan? haihhh :/ Sampai sekolah walk to the canteen and nampak girl scout tengah training. Pffffft! Super duper awesomeeeeeeee! Tangkap gambar sikit, then gerak pergi Surau. Saya jadi pengkhianat bangsa kejap. Dah lah pakai baju t-shirt pengakap but boleh terhegeh hegeh kat KRS Puteri, ngehngeh :P I should meet Nurul infornt of the school gate sebab nak ambik shade but I don't have any idea where is she. Nak patah balik pergi basketball court suddenly Malisha call me, she want to borrow my shoes. I don't mind, tak salah tolong orang. She really need to wear black shoes I gave mine. Kelakar gila bila pakai her shoes, it's awkward :P Tengok KRS Puteri warming up. I jadi tukang complain, hahaha :P Sharp 3.15 semua gerak masuk dewan, pffft!

Bila KRS Puteri dah habis warming up.I call my girls. I cakap "Wehh korang, Aizad jap lagi nak mintak maaf kat korang kalau pergi Maju". And Arna terus jawab "Dah okay lah ni?". Yes, kitaorang dah okay balik :') Still, rasa awkward bila text. Rasa macam pelik, serious pelik. Susah beno nak explain kepelikan dia tu --'

Tetiba nampak Abang Syuk and also Ariq Razali with their DSLR. Terus malu nak keluarkan camera saya yang comel lote tu :( Sorry ye Nikon Coolpix, my bad, haihhh


Semua unit berunifrom show their own creativity. Superb cool lahhhhhhh (Y)

Keputusan sorakan kategori Perempuan

No 1 : Kadet Bomba
No 2 : Renjers Puteri
No 3 : Pengakap

Keputusan sorakan kategori Lelaki

No 1 ; PBSM
No 2 : Silat
No 3 : KRS PUTERA

Dari pukul 3.30 sampai 6.00 baru habis. Then gerak pergi Maju. I dah okay dengan Aizad that time. Ohh I forget nak post entry pasal kitaorang gaduh tu, nanti okay? :)

Iqa drove us to Maju, ni lagi sorang. Bawak kereta gila laju, terbalik balik kitaorang, hahaha :D Thanks Iqa. Sampai Maju terus cari table. Dari satu table ke satu table. Tiga kali kitaorang tukar table. Ada mamak sakit hati dengan kitaorang, grrrr Then ada mamak nak ambik order but I nak mamak King ambik order, heeee :P Suddenly Aizad coe to our able. Mula mula dia duduk kat table lain. Sampai our table dia cakap "Boleh i duduk sini?". Haaaa sopan beno dia ni, pelikk -.- Dah order air semua. Tiba tiba Nabilah nak tukar table. I gerak ikut Nabilah. Arna, Afiqah and Aizad still kat tabel tadi. Entah apa yang diaorang borak. Muka Arna serious habis. I tau Aizad tengah mintak maaf. Bila dah settle semua, three of them come to my table. Hariz Iqa sit next table. Then tukar lagi table but the girls je lah. I dengan Aizad. Aizad explain dari A to Z. Teng teng teng, next entry :D