22 April 2011

You Wrong!


"Jangan nak kecoh sangat lah kan bang, setakat tua setahun dua nak bagi nasihat lebih. Macam lah dah lama hidup kat dunia ni. Kencing pun tak lurus braii. Jangan nak kecoh sangat lah eh, please :)"
April 17 at 6.15 pm





Hi readers.
Still remember about the print screen stuff? Nampaknya ada orang dah salah tapsir unutk siapa status itu di post kan. First of all, I'm so so so sorry. Abang Long/Fly, hang ingat status ni untuk hang kan? Idak lerr, that for Dola. Why I boleh cakap macam tu? Sebab my mom asked me about this status past a few days. I explain to her why I post that rude status, teghukkk! After that, Abang, Mama and me was in silent war. Pfft pfft! Seronokkkkkkkkkkkkkk sangat! Hidup sorang sorang, tiga hari tak makan apa apa yang mama masak, pergi sekolah get focused on study. It's hard but this is not my fault. They just put all the blame on me without asking me first. Okay whatever it is. Err yes, "HIDUP SORANG SORANG?". No dearest family members, and also boyfriend. Get it?