24 June 2011

Abang Fly

Kawan gaduh sepak terajang tampar pipi kiri kanan gigit gigit sampai berbekas main tarik tarik rambut main pakai je baju yang berkenan nasib baik bra aku kau tak boleh pakai suka masuk bilik aku pinjam barang aku lepas tu buat harta sendiri suka bebel bebel suka kacau aku makan.

Haa that is my brother, Safwan Nabil.

It's about Abang Fly. Kenapa Abang Fly? I also don't know aa brahh -.- The one and only brotha I have. He will further his study at Politeknik Kuantan. Fuhhh! Kau tak boleh jauh lagi ke apa lahanat? Sial suka tinggal kan adik kau sorang sorang kat sini :( Hmm before this dia ada study kat Unisel Batang Berjuntai kat Kuala Selangor sana tu. Macam tak kisah sangat aa. Maybe sebab dekat ann. Every weekend boleh jumpa. Bila dia dapat kat Kuantan ni macam sedih semacam, serious duh. Tak tipu. Takda bodek kau aa bang. Takda aa geng nak dengar aku maki hamun lagi. Tak habis habis dengan sial. Takda aa orang nak bagi advice sampai rasa betul betul nak berubah. Takda aa orang nak dengar cerita pasal Aizad, pasal problem kitaorang. Takda aa nak kecoh kecoh suruh aku dengar lagu hardcore even aku dah lama gila tak dengar tak ikut genre ni dah. But I'm back listening to that kind of genre. Takda aa nak gaduh gaduh lagi lepas tu elok balik sampai mama boleh cakap "Korang time baik baik sangat , time tak elok macam apa ntah". Takdaa aa nak kecoh kecoh pasal kasut. Takda aa lagi orang nak back up Aizad even Aizad buat salah, sial! Semua takdaaaaaaaaaaaaaa! Tapi nak buat macam mana kan, daripada dia semak kat rumah kacau orang tidur elok dia pergi study, haha *Jk Jk I will always miss you big brothaa! On 2th July kitaorang satu family pergi Kuantan. So pasal BBQ Afiqah Izahar siapa yang tak suka tak happy bila aku ada tu kau boleh aa pergi. Aku takda. Aku tak suka bila aku ada kau tarik muka apa semua. So memang bagus aa bila aku takda, tak join. Fed up aa sial nak macam ni je! Will be away from 2th July until 5th July. The same day Aizad masuk Poli.

Bila aku dah habis spm nanti, kau bawak aku pergi gig. Kita sama sama moshing, two step dalam tu, fuhhhh! Rindu kau dah aa sial even belum pergi. Bila ingat balik benda yang kita selalu buat sama sama an bang macam sedih duh. Kau sorang je aku ada. Darah daging aku. Kalau kau takda siapa nak jadi wali aku? Aku nak jugak kahwin, haha :P Satu benda yang aku tak sabar sangat kan. Bila mama nak pergi beli baju kau nanti, aku tumpang sekaki aaa, hikhik
Kau kat tempat orang tu pehleasee aa jaga diri. Mulut kau tu jaga sikit, nak kena tampar lagi dengan aku cakap aa bukan bukan kat tempat orang. Please study hard, get highest pointer. Change for your own goodness, future and everything. All of us - Mama, Babah, Me, Nadira, Najiha, Naufal, Kiki, Fifi, Hamie will miss you and love you always.

Take care bro, I love you so much aa sial! Haha *Kan aku dah cakap aku suka cakap sial sekarang ni. Semua sebab stress dengan Aizad aa -.- Sial aa kau