06 June 2011

Future First


Hi! Lama tak update benda yang penting penting kan? Well nak cakap busy tak jugak but I don't how to express my situation right now. Bila online : log in Facebook, tengok status sana sini. Log in blogspot baca blog orang tapi blog sendiri pun dah di anak tiri kan. Hmm Cuti sekolah ni sumpah the worst school holidays! Balik kampung pun tak best. Duduk rumah pun tak best. Bila nak study mood terus takda. Guna Xperia pun takda function, still boring. Ada boyfriend pun haih ada je yang tak kena, bad mood sana sini. Lepas satu satu. Kena fikir pasal future since I'm already seventeen! Need to think about trial and spm. About which Uni should I pick. What type of course should I take. What should I do when waiting for the result. Ya Allah. Tak sangka I will go through all this. I'm getting bigger, younger plus older and matured! Strating July I need hundred percent focus! Lagipun Aizad pun dah masuk Poli maybe lagi senang for us divide time for text, call and maybe see each other. Also dia jarang balik kan, ayoyo :/ Taknak sedih sedih, Rabu ni nak keluar pi Sunway dengan Aizad. Will have so much fun for the first and the last! :')