30 September 2011

I'm Stuck

Hi guys!
Wazzup? Wish all the happiness in this world belong to you guys. I'm doing great here. Extremely great! Shizz should I pretend I did not hurt at all. It's okay, let him be. This my world. Where I express feelings. As you guys can see the previous post is about Aizad. My only and one boyfriend. Kita just tgk apa yang jadi pilihan dia. Berserah takdir pada Allah, Tuhan maha adil. Kau buat aku macam ni, susah hidup kau. Dan kau juga sekutu yang lain, jangan kau berani usik aku, kutuk aku kau dengan aku beza umur setahun je. Kalau kau usik aku, bak tang abang aku dari Kuantan hadap kau. Kalau susah sangat aku boleh sorang. Aku punya baran jangan kau kau cabar. Kau nak tgk aku menggila, try lah k? tak cakap besar, benda betul. Dah biar lah party people tu ~ Homaigod, I'm on my first day of menstruation. Sakit nya ya Allah! Macam kena cucuk cucuk :/ Ahhh tak larat nak pergi open house Arna dengan Afiqah curl curl esok, kihkih :p By the way, I will spend time tomorrow evening dengan Asyraff Saidi. Selamat datang kekasih gelap ku setiaaa ~ hihi Act, I mintak duit raya kat dia sebanyak jeng jeng RM 11.11 huahua :p Dia pun layan je my step. K that's the way he treat me time zaman kitaorang dulu. Ahh parah! Since our "8th months anniversary" will happen this Tuesday. I owedy make something for him. Even taktau apa yang dia pilih. Kalau dia pergi party tu, aku simpan sebab aku pun berkenan lawo pulak aku buat :p Kalau dia tak pergi, nampaknya tu lah yang dia akan dapat. Next post pasal surprise present Aizad. Haaa sebelum lupa, esok I will meet Kakak Jalwaa Jamaly. InsyaAllah :) Much loves, xx