08 October 2011

October Wish

Since satu hapak pun September wish tak dapat. So saya Najah Iman ingin menambah kan lagi wish saya yang memang saya tahu takkan dapat, tsktsk :/ Erh need to maary someone yang kaya gila babi hihi :p October wish kali ni sempoi je, I want varsity jacket or I called it as baseball jacket, muehehe :> Pengaruh daripada boyfriend sendiri since dia memang seorang yang suka menunjuk nunjuk :p Perlu kan bukti? Tengok gambar bawah ni haa -.- Jajad suka show opp grr Tengok gambar dia rasa macam nak kentut poffff! hihi kay so jealous. Will buy with me later. Sebab dia dah beli so just pergi kedai yang sama lah. After SPM okay you? Pengaruh yang kedua daripada Nabilah. Ahhh hope dia tak beli lagi hihi :p

Pengaruh ketiga from pictures. Like seriously aku nak sangat this varsity jacket! Babah since you read my blog. Beli kan this jacket boleh? Kalau yang ada hoody pun so kewll ;) I want grey colour ahhhh takpun kan merahh. Ahh tak kisah lah janji dapat. If dapat grey pun kewl tau, I like grey colour *Kenapa ulang lagi ni Najah? -.- hihi Macam lah ada orang nak beli kan. Dah shaddap I will buy using my own money get it!

Ke hadapan babah yang membaca blog saya secara senyap, kepada abang long yang jauh di Kuantan tapi tetap di hati, best friends yang ku sayangi dunia dan akhirat dan kepada boyfriend yang jauh di Perak. Jika anda terharu baca October Wish saya, dan ada niat nak belanja, saya terima dengan besar hati :') Kalau konon nya nak beli senyap senyap, kononya surpghisee saya bagitau size apa yee, beli kan saya size S kalau boleh yang ada hoody. Colour apa pun tak kisah janji lawo di mata. Hahaha I'm so over perasan. dah malu lah :( Muchie loves xx



Buy for me lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! :(