21 January 2012

Life.


I bet you guys miss me kan? Hihi takpayah bagitau, I already know :P Lemme start blogging about today programmed. Since I'm in a good mood, maybe sebab Aizad is at Saujana. I guess so.

Today I work on 8 a.m till 5. Aizad send me to work. Plan nak pergi kenduri abang Dola on 2.30. So I work like hell. Then around 1.30 Encik Kazman, the Area Manager datang. Nasib baik kedai totally bersih and dia okay ;) Then 2 o'clock terus get ready. Tukar pakai kebaya dalam toilet Ayamas. Mula mula kebaya with seluar that I wear. Suddenly tengok kat bahagian lutut pergh kotot sangat haha Then tukar pakai kain. Bila keluar toilet. Akmal was like "Wooooooo, nanti kita tangkap gambar sama sama weh!" hahaha :P Cam melampau sangat kau ni Akmal. I'm now close with Akmal, lepak sama sama lepas habis kerja. We doing good here. Anwar I just haihh I don't know him, he change. While Sir Fadli menyanyi lagu Gadis Melayu ehek Like damn kelakar. Lagi lagi ada new manager sampai. Very innocent, macam satu benda kerja pun tak reti buat but boleh jadi Manager. Err kay I get it. Miss Shidah, the only Manager yang okay with me dah resign yesterday haih :/ So lonely :/ Then I wait outside tunggu Aizad fetch me. Counting till he came. Eeee cam jauh sangat Ayamas dengan rumah Dola -.- Then bila sampai kenduri. I feel weird. Wearing kebaya, kain belah belakang and wedges uuuuu ~ Jalan lah ke kenduri. Yang annoyed me, Aizad boleh bawak aku lalu depan tempatorang nyanyi nyanyi tu. Rasa nak jerit weh, banyak banyak jalan, kenapa lah dia nak lalu situ -.- Then dia tak habis habis cakap "Ada TPM kat sini sayang, tu dekat khemah VIP tu". TPM stand for Timbalan Perdana Menteri. Tak habis habis weh, cam nak sekeh je kepala dia -.- I said to him yang aku tak heran with all this VIP, nahh not at all. Manusia gak, mati masuk kubur, kena hukum jugak zz Then i saw Haznie semua tu.. Aizad ajak pergi sana. But the thing is dia pernah cakap aku spread rumor pasal relationship dia. Hmm memang takkan lah aku duduk :) So aku duduk table lain. Aizad tak habis habis ajak pergi sana. I said "You nak pergi join diaorang, pergi lah. I taknak, I boleh sorang sorang kat sini". Then dia diam. Tiba tiba Haznie, Yana bangun. Diaorang kena pass trough my table lah. Then Haznie sentuh my shoulder. So I just HEEEEEEE :D haaa gitu -.- Waiting for his adik, mana tau boleh teman aku ke apa. Tapi adik dia lagi haprak, join table diaorang. Kayy! So duduk duduk. Suddenly member Aizad, diaorang panggil WAN MJ, weh sumpah weh, kelakar like hell! Pakai kemeja merah, first butang tak unbotton, dengan rambut macam Elvis Presley, aku tak tahan nak tergelak, dah lah duduk menghadap dia. Everytime aku nak gelak, aku pandang tempat lain hahaha :D Aizad and I call him Abang Casanova. Bila nak bahan dia je we texting, cam setan weh. even duduk sebelah sebelah nak text jugak :P Then ambik makanan. Aizad cakap lagi "taknak join diaorang ke?". Buat muka lah apa lagi, he get it :) Tak faham ke orang cakap taknak! Bila habis makan, baru aku join table diaorang since Haznie takda. No offense duh, cam err tak selesa lah sebab dia cakap semua tu.Lepak lah apa semua. Around 4.00 baru balik Ayamas. Mood nak kerja memang dah takda ngeh :P Tapi I have too. So tukar balik pakai uniform yang memang bau ayam even basuh macam mana pun -.- i work extra 30 minutes sebab break lama sangat. Break time one hour tapi aku extra 2 hours. Sepatutnya ganti one hour more but malaih lah :P hehe Then Akmal ajak lepaks. He gave me his scoot key, then bila aku dah sampao maju baru nak cabut kunci motor, dia punya lah laju berlari dari Ayamas hahaha sambil jerit "aku sampai dulu" Citt cam budak budak -.- Aizad should fetch me on 6 kat Ayamas. Tapi before 6 aku dah gerak Maju so hehehe Dia datang lah Maju. Lepak with the boys was super asdfghjkl! Abah they all my schoolmates, jangan lah risau :) xx