28 February 2012

Love

It had been a long time since my last post. Being busy with work. Still working untill.. I don't know when. Getting tired with every single shit that happened in my life lately. Rasa malas nak kerja every single day akan ada but kalau tak kerja mana nak dapat duit. Duit bukan boleh main petik dari pokok, kutip kat atas jalan, gali dalam lombong. Nak taknak kena lah kerja. Nanti kawan ni ajak lepak, kawan ni ajak keluar, boyfriend ajak keluar, tengok wayang, ice skate, disco skate etc etc. Takkan lah every time nak keluar kena buat muka selebek mintak kat mak bapak "nak duit, nak keluar". Kalau sekali dua mintak takpa lah jugak, kalau dah tiap tiap hari mintak kat parents ada yang dapat tendangan angin :p hehe Sometimes aku pun faham, diaorang pun nak guna duit. Diaorang cari duit, pergi kerja penat penat bukan untuk aku sorang je, ada lagi adik beradik aku yang lan yang perlu diaorang sara. Salary I got from Ayamas takda lah banyak mana. Just cukup cukup makan je lah. Cukup untuk beli apa yang aku nak. Cukup lah, dari takda kan. So, so, so, so many thing nak di-update dan dikongsi kan dengan you guys yang aku sendiri pun taktau berapa ramai baca blog aku huhu *lap air mata*. Tak sabar nak continue study & hoping that my spm result will make my parents proud of their daughter. InsyaAllah x