29 November 2010

The Anonymous



ERRRR*muka ketat tengah fikir siapa lah anonymous nie -,- Seriously, I tengah fikir siapa lah anonymous nie. Beliau taknak bagitahu pun dekat I who the hell is he/she. Bagilah tahuu, takboleh nak stop thinking niee. Tak kesian ke dekat I nie :( I already think logically berdasarkan cara cara dia menaip. He/she, one of Aizad friend, of coursee lah. Apa kau nie Najah -,- Lain? Errr, the way he/she typing is same with Aizad but this Anonymous use short forms a lot. Maybe, this Anonymous read my blog? Apa lah yang you merapu nie, nampak bebenor lah dia baca your blog Najah, kalau tak, takda maknanya dia comment, HAHA Sudah sudah, I tak boleh nak fikir secara logik akal. Penat nak berfikir --'

Please, tell me who you are. I just want to say thank you. Yesterday, anonymous, I dah give up sebab, nahhh, IDK what should I say. Aizad dah tak macam dulu. Kalau dulu, if I tak reply his text, dia will send other. Aizad boleh call sampai empat lima kali but now, dah takdaa :( Phone saya dah lama tak receive call or dapat miss call from him. Saya nak Aizad yang dulu duluu :( Tapi, nak buat macam mana, people change easily, lagi lagi bab feeling kann?

Takpaa lah Najah, dia busy with exam, kau ingat dia tengah ambik Monthly test ke? SPM Najah oii, so, boleh tak kau jangan kacau dia :)

Ye lah, saya tak kacau dia. Habis kalau dia text macam mana? Kena reply? Kalau saya reply his text, saya akan kacau dia. Kalau saya yang text dia dulu, mesti dia macam nak taknak text dengan saya, lepas tu saya menangis macam orang mati laki :'( Macam manaaa? Saya kan lembikkk -,- Lepas tuu, kalau saya call dia, dia macam taknak cakap lama lama. Hah, tengok! Dia dah tak suka dekat saya dah lahh. Awak nie anonymous, suka tipu saya kann. Awak cakap dia suka saya, tapi tak punn, awak tipu yee?
Ehh, awak tak tipu, sorry. Saya dah cakap merapu rapuu dah nie.

Serious talk! Whoever you are anonymous, apa yang you comment I akan ingat. You give me hope to still like him, biarlah syok sendiri ke apaa. I dah tak kesah :)