28 November 2010

Azmie B. Mohamed


Luu olang ada kenal sama ini laki? Tarak kenal? Takpa takpa, waa kasi kenal sama lu semua.
Meet Azmie B. Mohamed. A really really nice guy, kan Azmie?*bak sini doposen cepat! Seriously, nice, tak makan orang, tak kacau anak dara orang kan Amiee :) IDK why I want to post entry about him, I have no strong reason. He is one of Aizad friends. Before this I share my problem with Fit but Fit is kinda busy so, I just can share with Azmie. Err, macam banyak sangat lah problem I nie -,- Nothing lah, I told Azmie that he change a lot so do Aizad & Dolah. But, he doesn't take it serious. Itu lah reason yang tak strong enough why I want to post entry about Amie. Dia marah bila i nak post entry pasal dia, biarkan dia rasa, jahat dia nie :D Tadi, I jumpa dia dekat traffic light Saujana and mula mula macam tak perasan*saya nie ada masalah penglihatan sikit. Then , bila his bike near my car baru nampak clear. I terus close my mouth with my hand, citt, dia pun nak jugak buat, nasib baik cute, kalau tak cute, I sekeh sekeh you Amie.
Amie, actually, you are a nice friend to me, thank you cause always being there for me :)