26 November 2010

Clock Stop ticking When I'm On Phone With You

Well, I try my best to ignore his call and text but I'm to lembik to ignore it. Around one o'clock he call me but I still want to ignore his call, so, I didn't answered his phone call. A few minutes later, he text me

"Memang you saja tak nak jawab my call eh? --' "

Tak sampai hati duhhh, so, I text him dengan stupid reason. Takkan nak cakap dengan dia yang I pissed off with him. Gilaa apaaa? Mati-mati dia ingat I syok sendiri, takmaw lahh. So, I text

"Ehh, I tengah buat kerja, sorry :( "

Sorry, I lie to you. Takkan I nak cakap yang I menangis sebab you buat bodoh je dengan I and I mad with you because of Afiq Azlan wall post. Sorry, I tipu youu :(

Err, he didn't reply me text after that. Penat tunggu, macam lembik sangat lah I nie, cepat surrender. White flag cepat naik, aiyoooo --'

Then, he call me, dia cakap dia nak pergi sembahyang jumaat dulu, nanti dia text. Okayy :)

Around three, we text like normal, but IDK why. I feel awkward with him. He text me

"Najah?"

And I replied

"Najah takda lah,"

I wait like fifteen minutes plus plus but he didn't reply.

Then, I text him back

"You, busy ke?"

and he said

"Tak, you pergi mana?" Okay, my fault because I cakap "Najah, takda lah", sorry.

I said

"Datinggg, haha"

this text make me pissed off

"
Oh, haha, you tgh buat apa?"

I don't like the "OH" word, nampak sangat dia macam terpaksa text I & he don't have any mood and he seem boring with me, damnn itt! --'

And I replied

"Err, you, I nak ckp something, but I taktahu mcm mana nak cakap". Something like that lahh, heeee :D

Then, he called me, gelabah habis lahh, mesti dia tanya abt the above text, nak cakap apa nie?

So, we talk macam biasa, and ada dia cakap my voice lain, macam takut, gelabah & nak menangis. and I said, yup, yang menangis tu betul. I already cried that time. That's why lah when I talk he doesn't hear clearly because I tengah geget comforter bagi dia taknak dengar that I'm crying. Cuba korang try, geget comforter, and talk on the phone, sumpah, tak clear sangat. So, when he doesn't hear what I'm saying, I'm going to say "takdee pape lah" and he gonna say "okay". Bila I cakap I nak menangis, he keep saying "jangan nangis taw", I just say "hmm". He keep asking me not to cry, bila dia cakap macam tuu, lagi lah I emo. Teruk betul I nie, lembik sangat and he said, "you jangan nangis taw, nanti tak cool, tak cute dah, you gelak je bila I buat lawak". Ohmygoddd! I feel touch with it.

ErinNatashaSyedNuruddin, kau tanya aku semalam whether couple ke tak dengan Aizad kan? Yup, aku cerita dekat Aizad abut your question and you know what Aizad tanya aku, apa aku jawab, aku ckp lah "tak" kann? and he said "Tak or belum lagi?". Aku cakap "tak lahh", and blah blah.

Seriously, Nabilah pun tanya bila I nak couple dengan aizad, aiyooo -,- Why ask me? Ask Aizad lahh :)


We talk about 11 minutes and bye :(

His usual word, bye, take care, I miss you and i love you* GRRRRR -,-