08 November 2010

OH MY GOD(!)




I had a chat with the guitarist I like. Oh My God! Let's hold my hands and scream together. Berani tak? Berani tak? Berani kann? Saje je, nak chatting dengan dia, he is so COOL(!)



Today
abang guitarist switchblade :)

aiks mana tau ni

cuba ingat ingat balik that night
:)
mmmmmm...
u ad dtng keh
time 2 agak rmi
x prasan orng
haihhh
I with my family
the girl with white tee's
ingat?
dkt table sebla kanan 2 eh

copp
kanan kot
I pun taktahu
haha
yup
ur mother kwn ngan zairani kn
u ddk kt dlm kn
Zairani yang masuk dalam TV tu rite?

I dah tengok
siap post dekat blog lagi :)
yeke..

yupp
so how ur coment about 3kustik

COOL!
I suka the voc voise :)
guitarist cool x..
hahahaha
die penyanyi 90s
die mmg good singer
leh ajar vocal
ok la..
nk blk keje..
da boring dok ofis..
just keep in touch k..
jgn lupa komen2..
papai..
nice to meet u..
okay, then
bubye
and take care :)
Syahmi is offline.