22 December 2010

"P"


Actually I want to post about this "drama swasta" a long time ago, but, I keep postpone it. So, I need to refresh my memory and remember every single detail bout this "drama swasta". This is about Fakhrul Ammir, my ex- He start to chat with me on facebook, first speech "Hye kawan". I'm in a good mood actually baru lepas habis chatting dengan AAA. So, mood nak layan chatting other people menggunung lah. So, I reply "oh hye". He ask me "online kat mana tu?". Err, dekat rumah lah tongga! Seriously, I mula takda mood nak reply after that --' Suddenly he ask me "couple dengan siapa sekarang?". I was like, mati lah aku, mesti dia nak mintak couple balik. Haishh, no waaayy! I terus dapat idea, nama AAA lah terlibat, heee :D Sorry youu :') I taktahu nak libatkan siapaa. I reply "couple dengan aizad" and dia terus "oh", HAHAHA Maaf lah yaa, tipu sunat untuk selamatkan diri takpa kut :D After that he ask me "berapa lama dah couple?" Memang aku mati lahh, nasib baik AAA still on-the-line, so, I cepat cepat cerita dekat dia from A to Z. I terus cakap dekat my-ex yang dah two months couple. A few seconds later, AAA suruh cakap two weeks, I dah gelak sorang sorang, bantai je lahh, janji I selamat.


I'm so so sorry okay, kau pun tahu aku suka AAA dari mula mula lagi but kau still nak couple dengan aku, fineee! But, sampai three weeks je, aku tak sampai hati nak tipu kau. Buat apa aku couple dengan kau kalau aku suka dekat AAA. Nanti kau label aku yang ntah pape ntah kan. And again, I'm sorrry okay? :)