31 December 2010

Rude Word

I'm so sorry for the "babi" word. I know before this I tak pernah cakap dekat you sampai macam tu sekali. I geram gilaa kut. I'm sorry okeh? :)


5:55pm
--'­ ­

apa?
:O
hahaaa
sorry,
terus lupa your text
okay­ ­

you
i'm so so sorryyyy
haha­ ­


i reply your text right now!

chill lah­ ­
i nak mandui­ ­
hah?
haha
mandi*­ ­

mandui?
apa apa?
game eh?
pfffft!
aah­ ­
game­ ­
game racing­ ­
--'­ ­
waaaaaaaaaa
seronok nyaaaaaa
:D
you,
you,
you,
you,
youuuuuuuuuuu!
yes ? ­ ­
:)­ ­
errrr
takda pape lahh
okayy­ ­

babi lah
bye
apa hal ? --'­ ­
tiba tiba babi­ ­
thanks­ ­
penat duh
nak gaduh gaduh
gaduh apa nya ? ­ ­
--'­ ­
takda pape lah

haaa­ ­
relax lah­ ­
eh you­ ­
apa?

i tak dapat teman you malam ni­ ­
sorry­ ­
it's okay

i nak balik kampung dah­ ­
ill text you later­ ­
i nak mandi­ ­
bubye ♥♥­ ­
sorry
bubyeee
Aizad is offline.