31 December 2010

Saya Suka Awak

It's a rough day for me last night. I wait AAA text me or maybe he can call me. But, no respond. Haprakkkkk! He is on-the-line but nahh, he ignore me, I prefer to keep silent. Keep waiting for a good start but damnnn, I'm dying inside. I'm not tough enough, but I loikee to pretend I'm tough. Kata taiko Najah, apa cerr? --' So, before I sleep. I had a short chatting with Amie. He read my blog, ecehhh. Sebab ada gambar dia je pun :) I wait for AAA, but it errr. I'm so hopeless :( Before I sleep, I miss call Lee. IDK why I want to borak borak with her dulu. She call me back, we talk and talk. I already cry, ya Allah. I can't hold my tears. Kalau mata ni boleh suruh I stop crying, dah lama dah dia suruh. The problem is I can't! Damnnn it! Lee ask me to chill, takpayah nak menangis ke apa ke. Thanks Lee, thanks for the call, thanks for listening my problem, thanks a lot, fucking a lot!

Let the tears run freely, I will let you go. After this, I will hold my tears. And think twice why should I cry because of a boy! AAA, you drive me crazy.

Sehari suntuk I wait for his text. Bila I blah je from Maju, I text him "have fun, bubyee <3". style="font-weight: bold;">haprakkk! Takpa lah, saya punya ego pun tinggi. The next morning, I have duty on Koperasi. Alarm bunyi, I shut it off. Buka mata and said "tak nak duty lah, mengantuk". I close my eyes for a few minutes back and cepat cepat chake my phone, mana tahu ada text or miss call from AAA. Again, HAPRAKKKK! I take shower, switch on the computer and check my Facebook. Err, chat box AAA ada dekat screen saya, setahu saya, saya tak ada langsung chat dengan dia. Last chatting pun with Azmie. Maybe AAA yang tekan box tu and that time I dah off-the-line.


Lee cakap
"takpayah text dia, kau tunggu je. Kalau kau penting, dia text kau".

Walahhhh! He text me on 8 o'clock in the morning! Terkezut mak nyahhh. Takpenah penah dia text I se-awal ni. Pelik pelik -,- First text from AAA "hye koperasian :)". Kan N? AAA text macam tu kan? I replied "Morning, nak beli buku ke?". He said "tak tak, nak ngorat awak, boleh?". Okay, I'm kinda busy that time, ke sana sini, bawa barang, bawak kotak, macam pokok Christmas dah I, saratttt :P So, lambat sikit lah reply his text and actually memang snegaja di lambat kan, sebab nak touching lah kunun nyaa, haha :D After an hour I think, he text me again "bubye :)". Ain F asked me to wait until AAA send me five text? Kau gilo apo? Last last, I reply jugak, tarak tahan duhh ;) We talk about the accident yesterday. Sampai I takda mood nak talk about that.

PING PONG PING PONG
--text anda sudah di hantar, sila semak kembali :)

  • 10.25 am tak tak, i tengah free right now. yang you apahal semalam?
  • 10.30 takda pape lah,
  • 10.36 i tunggu you ukan ten minutes dah, half an hour i tunggu you. bila you sampai you boleh lepak dekat luar, cool gila -__-
  • 10.45 lepas i blah, you tak text i pun. right now baru nak text. salah i lah? blah macam tu je? -,- ten minutes you macam an hour. I text you semalam you tak reply pun
  • 10.50 takkan i nak pergi table you, ramai ramai lelaki tu. nanti diaorang ingat i yang ntah pape. i tunggu come my table punya lah lambat, you dah siap tarik kerusi lepak table luar -,-
  • 11.04 haihh, penat nak talk about this :/

--TING TONG TING TONG
Ada new text masukk, sila baca yeee :)

  • 10.23 sorry, you busy?
  • 10.28 kenapa dengan i? --'
  • 10.31 you pun style jugak semalam, i sampai je you balik
  • 10.37 bukan nya i lepak lama kat luar tu. I baru nak masuk dalam lepak dengan korang semua tiba tiba i tengok you dah bla. Takkan i nak lepak dengan putry apa semua tu je --'
  • 10.47 bukan nya i sengaja lambat --' at least kalau you nak balik pun cakap lah kat i dulu. Ni tak, terus balik je, touching lah i
  • 11.00 i sekejap ke kut kat luar tu. salam salam diaorang, smoke kejap. dah tu je, malas i nak smoke kat dalam tu, member member you ada --'
  • 11.05 I'm so sorryy :/
yeayyyy! dah okay balik dah, haha :D Thanks my girls cause listen to my pathetic story. Saya korang cangat cangat, flying kiss cikit, muahhhhhhhhhhhhhh! ;)