23 January 2011

BLUSHHH!

Just get back home from Empire and Subang Parade. I'm finding a new shoes for Abang and also checking budget to buy him a new deck. But, maybe soon, I will buy it from him. For me? I'm searching for Malaysia and Manchester United jerseys. But, none! So, I just bought three pairs of new PDI tee's, pffft! Thanks to me. Duit I dah habis dan akan mengumpul semula duit untuk membeli hair dye :'( Sampai rumah, terus campak handbag and phone atas meja and switch on the computer. On-the-line and out of sudden teringin betul nak membaca blog seorang kakak manis ni. Ehem ehem, dah puji sys ni, jangan lupa teh ais tiga this Tuesday ;) Lai, kasi view sikit apa yang di-post oleh si kakak manis ni, pffft!



Hahh, ni lah Sys Ain, si kakak manis, cantik, darah manis, kalah teh ais maju ahmad yang manis nak mampuih tu, haha :D Ehem ehem, dia sudah berpunya yaa, jangan hangpa gatay nak ngorat dia, ada yang kena baham dengan ghimau lembut jap lagi, ahaha ;)




Punya lah I terkejut. Bila masa pulak AAA tu I punya. Sys ni kan! Ishhh! I don't know, most of people around me dah tau about AAA. Korang read my blog ke? Or you guys get this story from other people mouth? Nahh, tell me! But sys, Najah blushing gila bila read your blog. Malu Najah, sejak bila pulak AAA tu Najah punya, pathetic lah sys :'( Kalau other girl nak tackle AAA pun tak jadi bila read your blog. Haishh, after this jangan buat lagi tau sys. Najah malu gila, rasa nak tutup muka pakai comforter than lilit lilit badan guna guni, haha :D

By the way, I lurpeee you :)