27 January 2011

OK | KO


25th January, what happen on that day I will never ever predict :')

First of all, congrats to AAA because finally he already get a part-time job at One Utama. After this memang I attack kedai CD's kat One Utama tu nanti. You taknak cakap nama kedai kan? Takpa takpa, I cari sendiri. You tunggu lah AAA :D Currently, it's hard for me to texting with him or lepaking together. Terbatas lah semua aktiviti kebiasaan yang sering kami lakukan. Haihh, takpa lah. Dia kerja kan? Bukan apa pun :')

You, workd hard okeh? I akan membiasakan diri dengan takkan pandang phone I banyak banyak kali like I always do. Memang kalau I tengok phone I banyak kali, I rasa nak off terus phone tu. But, no worries, I try tak off phone, nanti you bebel, perghhhh! Memang teruk kalau you start bebel --'

So, before I pergi sekolah, i text him :-

"You, bangun! First day of your work, take care okay? You jangan bawak motor laju laju :) If dah sampai text i. Even i kat sekolah. Nanti ada pretty girls ngorat you, you jangan layan tau -,- Take care, i love you<3>

So, AAA masuk kerja on 10.00 o'clock. Kat sekolah I banyak kali tengok jam, rasa nak terkehel leher di buat nya -__-' Sampai rumah, first thing I attack is my phone and JYEAHHH! He text me, cakap yang dia dah sampai and he will call me on break time, haishh. Around 1.30, he call me. Ahhhhhhhhh! Borak and borak for a few minutes, lepas rindu :'( Time past so slow yesterday. Abang sebelah dah siap berjanggut, beruban semua, complete! :D So, before dia nak gerak balik rumah he text me, kejap je pun texting. Then, I don't know why, I macam takda mood duh nak text-ing. Rasa macam malas bebenor, syaitonnnn! Teruk betul perangai kau Najah Iman --'

Merentas desa yesterday is AWESOMEEEEEEEEEEEEEE! Ghasa nak terputus kaki ni berjalan keliling Saujana Utama ni. Gila ahhh, last last I and Lee's lalu shortcut je, tak larat dah nak jalan lagi. And after that, terus lepak maju, yeayyyy! Lama lama, maju kaya, aku muflis! Hari hari lepak, mamak-mamak maju pun faham sangat dah dengan perangai kitaorang. Gelak punya kuat, macam guna microphone. Mamak mesti dah siap letak cotton dalam telinga diaorang bila kitaorang sampai, tak sanggup dengar kitaorang gelak, haha :D And of courseeee, yang paling kuat gelak is a-a-a-a-a-afiqahhhh! Queen of laugh! Pffft! ;)

Oh yeah, untuk awak ye. Awak dah kutuk saya depan depan. baik punya kutuk, saya rasa nak rembat je kepala awak dengan heels saya biar awak rasa. Memang seronok gila awak kutuk saya kan? Memang the best lah awak punya mulut! Mulut macam longkang campur dengan air banjir dekat terengganu tu haaa. Mulut busuk ya amat! Tak reti nak cuci ey? Kau kutuk aku depan depan, aku diam. Aku fikir aku perempuan je, aku fikir kau kawan aku. kalau aku tak fikir macam tu, memang dah lama kau aku maki hamun. Kau tak kenal aku siapa 78889, kalau aku hangin satu badan, memang kau terkejut lah. Aku ni memang super panas baran, kalau kau nak tengok, kau try lah kutuk aku. Biar kau sendiri rasa. Kau fikir aku heran sangat ke nak pakai baju merah that day? Wehh machaa! Sikit pun aku tak hingin lah pakai baju sama color dengan kau, sikit pun tak! Kau jangan jadi SYAITOOOOONNN! Kau bajet kau bagus sangat ah? Pergi gali kubur, tanam diri kau hidup hidup. Kau ni memang plastik! Muka berlapis lapis, perangai aku taktau lah berapa banyak lapis :) *Maaf, kita kembali ke jalan yang benar ya, maaf

So, si muka berlapis lapis dan kawan dia pun ada. Oh, kawan Lee's, pffft! Best friend kan Lee? --' Nahh, just forget about it. Malas nak ada kawan macam korang ni, perangai macam haram! Makan roti tilur pun tak habis, nasib baik Zawin ada, dia tolong habiskan. Lain kali, aku belanja kau okay Zawin? Kita ni dah lah sama nama, adik beradik lain mak bapak je, haha :P Sit next to arna is awesome! I dah larat nak makan, dah siap landing kepala atas bahu dia. Ahhhhhh, she is my best friend! Mehh, cium dahi sikit MUAHHHHHHH! Yeayyyyyyyy --' Sys Ain pun datang but yelah, sys kan HOTSETAFF! Mana nak lepak dengan Najah kan? Takpa lah sys, Najah sedo Najah siapa. Orang berbudi kita berbahasa, orang menguji kita menerima *apa punya peribahasa ni -__-' Macam ni kakak buat adik kan? Haihhh :( Apahal lah nasib aku sedih bebenor. Takpa lah, continue with otherparts. So, I buat kerja potong memotong and sampai 6.30, I call abang and asked him to pick me up. Thanks big brother. Ni yang aku sayang hang lebih lebih ni :D

Wehh, muka berlapis lapis, next time, kau jangan jadi dajjal eh? Kau dah kutuk aku than boleh pulak comment wall aku semua. Dasar yakjuj & makjuj kapirrrrr! FREEMASON lah sangat kan?

Najah, be a nice girl can you? teruk betul bahasa hang, rembat kanggg! :D