27 January 2011

You Drop My Water Face


26th January

Pfffftttt! Fourth weeks of January. Pejam celik pejam celik, nak masuk bulan February dah wehh. Rasa macam SPM tu makin dekat and ajal aku main datang :) Tak lama lagi lah aku hidup kat dunia kurniaan Allah ni, maaf di pinta dari hujung rambut hingga ke hujung kaki jika saya ada melakukan kesalahan. Jika mendapat berita tentang "kepergiaan" saya, jemput lah datang ke rumah sedekahkan lah doa doa apa yang patut :) *Hahhh, sedih lah tu baca part ni, hahaha :D

Okay, kinda busy with school. Merentas desa will be held on this Friday. Sebagai AJK FORM 5 bagi rumah SYAHBANDAR(merah) saya telah menjalankan tugas dengan penuh dedikasi dan saksama! Telah saya pusing sekolah berkali kali sampai semua students dah kenal muka saya ni. "Wehh, kakak syahbandar datang nak kutip duit", haha ;)

So, today. Kebanyakan cikgu tak masuk kelas so, saya pun ada kerja yang perlu diselesaikan. Busy with board CURRICULUM even I tolong tak banyak mana pun, mintak maaf lah ya korang tak dapat nak tolong sepenuhnya :/ Bila dah kena kepit dengan Arna, memang susah ah nak lari :D So, saya Najah Iman, bersama sama dengan Arna farisa, Amirul Anwar Syirat dan Zamir Aiman telah meronda satu sekolah bagi rumah Temenggung(Hijo). Alahhh, saya saja bantu membantu sebab saya dah tahu sangat yang Temenggung akan kalah, kesian kan :D

Have fun with three of them. Banyak gila kerenah dan ragam juniors and seniors yang kitaorang dah jangka. Tak ada duit lah, esok bayar lah, ini lah, itu lah. Manusia, penuh dengan alasan, eceyyyyyy :D HAHA *I already paid my yuran okay? ;)

Bila sampai dekat satu kelas yang I and Arna nanti nanti kan because of MISTER WHITE TEE'S class. Kitaorang cepat cepat betul kan tudung semua, tak semenggah --' Bila sampai je kelas mister white tee's, cikgu yang mengajar ialah new teacher who teach Commerce. Amirul dengan hormat nya memberi salam and menerangkan sebab kenapa kami datang. Tiba tiba cikgu tu angkat tangan dia then tunju penampo, apa giloo cikgu ni. Orang nak kutip duit, dia tunjuk tapak tangan, ishhh -,- Rembat kangg! HAHA Maksud dia "LIMA MINIT" ya kawan kawan, jangan nak think negative, tak bagus :) Suddenly cikgu tu berkata dengan sinis nya yang membuatkan darah aku menyirap smapai ke kepala "saya tak suka bila kamu duduk dekat pintu and all my students didn't look at me". Okay, kata kata itu ditujukan kepada AMIRUL ANWAR SYIRAT! HAHAHHAHAHAHAHAHA Padan muka kau nyah, kau dengan pintu tu lebih kurang je kedingnya, siapa suruh duduk dekat tepi pintu? kan cikgu dah salah pandang. Pintu dia ingatkan kau, kau dia ingatkan pintu. Ada faham ke apa saya cakap? -__-'
I was like what the heck cikgu ni? Chillax ahh! I dah menjawab and Arna cepat cepat calm me down. Jangan bagi saya hangin satu badan, habis pancit tayar cikgu kang! *Okay guys, hanya imaginasi semata mata, saya memang bajet gangster, haha :D

Dah lah mister white tee's duduk depan, gila malu duh! rasa nak tutup muka dengan comforter, ahhhhhhhhhhhhhhhhhh! Segan gila siput! After that kitaorang kutip macam biasa lah. Bila nak gerak from MISTER WHITE TEE's class, zamir dengan lantang bersuara "Cikgu, terima kasih. Lek ye cikgu!". Amboi, kaso bebenor bahasa kau Zamir -,- Makan dalam cikgu tu kang, haha ;)

Bila dah habis pusing then kitaorang turun balik pergi kelas form 3. Suddenly, mister white tee's and his friend pun on the same way. I talk with ZFRN and said "Wehh, cikgu tu teruk duh!"*sambil buat muka tak puas hati and ZFRN menjawab "HAHAHA" BANGANG! -,-Suddenly, mister white tee's yang pendiam gila kat tuition bersuara dari belakang ZFRN "Cikgu tu memang macam tu, jangan layan dia". Alahai awak ni mister white tee's, cair saya dengar awak punya suara. Kalau tak sebelum ni, mulut awak macam ada jonkong emas, tak dengar langsung. gelak pun tak dengar. saya dengan Arna dengan Fadzly dengan zamir dengan Amirul gelak punya lah kuat tapi awak, alahai, sopan betul. terbaik dah dunia ni, hahaa :D

Cikgu, cikgu betul betul telah memalukan saya. You drop my water face cikgu! Sedih saya :( takpa takpa, saya ada 11 bulan lagi dekat sekolah. Saya akan kaji biodata cikgu sedalam dalam nya. Apa pabrete food cikgu, pabrete drink cikgu*Takda kena mengena dengan nak balas dendam --' TAKPA CIKGU TAKPA, orang yang teraninaya akan sering dipermudahkan hidupnya :( Ecehhhhh, touching lebihhhhh :P