07 January 2011

First Day Of School


First day as a senior :) I wake up around 6 but seriously I can't even open my eyes widely. I'm still sleepy. I'm in purpleeeee! Second year as koperasian. I wear AAA bag it's kinda gimme good mood. Mama ask me "bila beli bag tu?". I just smileeeee :D Before gerak pergi sekolah Mama tanya lagi "siapa punya bag?". I said "bag Aizad, dia bagi". Then Mama said "sehati sejiwa korang yee". I keep silent and smile :) Mama tak marah I think, she already know about me and AAA. If lepak sama sama pun Mama will know. I lovee you Mama, now and foreverr, ecewahhhh :P Errr, Cik Vee send us to school, ada jugak memori saya dengan Miss Vee. Nanti saya dah habis SPM and kena ambik license, saya ambik Miss Vee ye mama? Pffft! Sampai sekolah, dah jammed teruk, alahai, parents ni, takkan dah besar panjang nak hantar sampai depan kelas --' Mama cakap dekat I "nak mama hantar sampai depan pagar ke?" I just laugh, and salam salam, cium pipi dahi semua and I said loudly in car "okay, kakak senior hot dah datang" HAHA Guys, I'm just joking, pagi pagi takkan nak spoiled mood, enjoy and have fun babe! I walk to the usual place yang kitaorang selalu lepak and yeah it's kinda weird. No more AAA and the gang. Takda siapa lah nak I ushar this year, takkan nak ushar budak budak form three and four, haiyooo -,- Perhimpunan like normal. Pengetua baru yang nampak garang. Cikgu cikgu baru yang agak ramai. Form three students yang memang sumpah tak kenal lagi, sorry. But, I saw Nik, wink wink ;) Alahhh, budak koperasi yang I cakap tu, yang kecik kecik, comel tu, grrrr Form three rupanya, ingatkan form two, heeee :D Bila habis perhimpunan, cepat cepat "lari" cari kelas nak cari the best place in class. Dapat depan and lastly, kena duduk belakang jugak :( I'm still with Arna, haha :D Macam takda orang lain dah agaknya, dari darjah enam sampai form five muka dia je I tengok. BORING BORING BORING :P Kinda pissed me off lah sebab Cikgu Azlina letak I and Arna dekat belakang, hilang terus mood nak belajar. Memang "Excelent" lah Sastera saya Cikgu :') Our class jauh gilaa from Eris and Kejora, damnnn pathetic! Tak sukaaaaaaa! Susah nak gerak pergi kelas diaorang lepak. Susah for Nabilah to borrow my mirror, pity her. There's something happened to AAA's bag but I don't want to let him know, mati I nanti. Dia suruh I jaga bag dia elok elok, err, actually, that bag is already mine :) Bag tu tiba tiba tercabut, nasib baik boleh pasang balik, kalau tak, I'm dead meat! Lee said that AAA and AAT will come to school nak pulangkan buku teks and sort of. IDK anything beause last night AAA didn't reply my text. I don't know why. So, I make decision to sleep. Bangun pagi tengok ada dua text, around 12.00. SAH! Phone dia ada problem lagi --' The second text "Hey goodnight babe :) sleep tight and sweet dream. I love youu <3<3">Awwwwwwww, cuwit lah awak ni, titew cayunk awak :P *geli geli Cikgu Hasbe teach me HISTORY! YEAYYYY! tak mengantuk lah sayaa. Cikgu, ajar saya betul betul tau, mana tau saya boleh score A macam saya score A for Geography past two years :) Puan Zalina still my Commerce teacher. Yess! The best teacher in Universe! Cikgu Zalina baik dengan saya, sayang cikgu :D *bodek bodek, haha Puan Mazilawati still teaching me English, damnnn I loike it :) Time rehat, I bring "E" along. Okay "E" is my bag, stand for EVERLAST. Saya suka bagi nama dekat barang barang saya, coooool gilaa okay. AAA cakap simple sangat, I asked him to gimme an idea but nahh, dia pun taktahu --' saya jumpa F, budak yang I ter-syok dekat rumah Nurul's. Kelas dia same level with my class. Saya buat bodoh je lah. Dah tak suka pun, setakat macam tu je :D We lepak lepak at canteen, and talk and gossip and laugh. I and Lee's is waiting for AAA and AAT. Sumpah, diaorang tidur lagi, bangun lambat punya lah, GRRRRR Ayn Ruzlan is so moody. Cikgu cikgu, macam mana lah cikgu organize kelas ni? Yang failed sampai lima subject boleh masuk Eris. Yang failed dua subjectc kena turun kelas? Deyyy Deyyyy, tak faham lah. Momantai Ayn, nanti kita buat rusuhan with all the teachers. I pun tak suka si mother F masuk Eris, he keep looking at me. Dah lah boleh nampak CLEAR VIEW! Syed Sabdullah Samin told me that F asked him "ehh, kau couple dngan adik Fly ey?" Awak oh awak, taklah, saya tak couple pun dengan SS. Awak suka saya ey? HAHAHA *okay, ignore me, I memang macam ni --' When the bell rang, I and Arna already walk to the Koperasi and I saw F, he look at me but I just act cool :) We continue our first day at school and as a senior with Bahasa Melayu. Errr, same teacher and when she already start teaching, I feel sleepy, heeeee :D We talk about last year memories a lot. When I can ushar AAA.I can took his picture. I be a stalker everyday. Pretend I didn't see him. I'm gonna miss all the "memories". The usual place he lepak. Ya Allah, I miss all that :( Ni nak emo emo ni, haha :D Two last period before balik is English. Puan Mazilawati already gave me homework, an essay. Nearly forget, my class have a new student from SS7 Shah Alam. I didn't talk with her, say hi or smile at her. Saya kan hotcetappp! Amboi, sombong kau Najah, haha :D She's kinda annoying to all of us. Deyy, nanti kita tengok Eglish siapa paling tinggi. Ni, nak show off ni. Seatakat cakap "I & You", nak kerek lah? Deyy pundeaaaa! Geram geram geramm, grrrr

Arna's 1st story :- Before balik my ribcage tiba tiba sakit sangat sangat. Sesangatnya wa cakap sama luu :( Macam kena cucuk cucuk. Arna cakap "hah, Aizad bomoh kau, biar kau mati cepat so, dia boleh couple dengan aku". HAHAHA -,- Rasa nak tampar tampar je best friend aku ni

Arna's 2nd story :- This story about AAA's bag. Arna sit at my place so, i just stand. Tiba tiba dia buat drama swasta yang make me wanna screaaaammmmmmmm! She hold my bag and said "aku pakai bag ni and suddenly Aizad pegang bahu aku dari belakang and said "najah". Bila dia pusing and look back, dia nampak Aizad's. And Aizad said sorry, dia ingatkan yang dia pegang tu I. Bila masa pulak aku pakai baju cokelat --' Arna said sorry and said "tadi najah yang suruh I tukar, dia nak pakai my bag" BLA BLA BLA Aizad cakap "it's okay, you more suit wear this bag". I was like WHAT THE HELLL! Kau memang suka buat cerita merapu meraban kan? Aku dah habaq deakt Aizad, haha :D Arna and Nabilah memang super duper genius kalau buat cerita, haha :P

First day of school end on 1.05, goodbyeeeeeee! :) Cepat cepat lah bulan November datang, biar cepat saya ambik SPM and takpayah pergi sekolah dah. Gimme my freedom! Habis SPM, hari hari saya nak keluar, nak lepas gian. Overnight, all that kind of activities. I cakap dekat Arna's nanti dah habis SPM kita pergi hoilday, tidur hotel and have fun! Come to Mama SPM :D *bantai ready sangat lah nak ambik --'

03 Januray 2010