01 January 2011

New Year Eve





BBQ partayyyyyyyyyyyyy at Nurul's house. Mula mula, I ajak Anwar to accompany me. He said yes. On evening, I ask Arna'a and Afiqah's to join me. Tapi arna tak confirm sangat. Last last semua ada. Nabilah's yang mula mula cakap segan nak pergi, pun ada. Yeayyyy! Malam new year with my girls :) Sebenarnyaa, saya nak celebrate new year with AAA. But, dia balik kampung so, hancur berkecai kecai lah my dream. But, celebrate with my girls pun cooooool jugak(!) They come to my house around 9.00, before gerak rumah Nurul, lepak depan my house dulu, take a lots of pictureees! Seronok gila kannn? Nabilah and Arna cakap merapu, pelat pelat style and also rempit style. Damnnn hilarious, penat gila gelak :/ Alah, rumah Nurul belakang my house je. Jalan kaki, five minutes dah sampai :) After tangkap gambar banyak banyak, gelak sampai perut pun dah lapar. We walk to Nurul's house but suddenly, kitaorang nampak ALIEN! So, patah balik to my house and continue taking picture and laughing, haha :D


Around 9.20, kitaorang betul betul pergi rumah Nurul's. Oh, ada afiq ali's and the gang. Segan nak approach diaorang so, buat bodoh sudah lah kan. Lepak lepak, we eat and have fun with all the boys. Err, the boys are Syed Sabdullah Samin (SSS), Eman Manap, Irfan Eman, form three students or known as Luqman gang :) Ramai sangat lahhh, tak tahu nama pun, senang cerita, haha :D

Bila dah lepak lepak then Anwar call me and he said dia dekat depan my house. I pergi lah balik my house and Anwar said dia segan nak pergi rumah nurul. Watefakkk! Penat gila aku lari, grrr :(

Kitaorang lepak lepak until 11.00 o'clock. Gelak gelak because of something that only under ages can know :) It's a secretttt bebehhhhhh! We say goodbye to Nurul's parents and also her. Kitaorang dah tak larat nak jalan. I eat cocktail a lot, IDK why, but sukaa gila makan cocktail. Ada fruit cube, perghhh, sedapppp! Tiba tiba, afiqah said "kita lari sampai hujung". Semua lari, Nabilah depan sekali and paling belakang or yang kena tinggal lah senang cerita is Arnaaa, haha. Girls, I had so much fun last night. First time kan kita celebrate new year sama sama. I love you guyssss :)

Meet Nurul's, he is my Lil sister :)

I'm so in-likee with this boy last night. IDK why, tapi dia cuteee gilaaaaa! Hyee F, I'm Najah :)


UDANG UDANG UDANG UDANG UDANG UDANG UDANG.
Susah betul diaorang kopek udang, fighting!
Syed Sabdullah Samin, I love you SSS :) He is my best friend, say hi to him.


We end our 2010 with smile even we gonna face a big big exam on 2011. Hope that 2011 gonna be nice with us. Best friends forever okeh girls?