01 January 2011

Pelita, Subang

Saya suka lepak mamak lama lama, naik lebam saya tengok mamak tebar roti :D Lepas je I balik from Maju, mama ajak pergi Pelita Nasi Kandaq, dekat Subang. Perghhh, tak jauh pun ;) Banyak banyak kedai mamak dekat Saujana ni, Subang jugak Mama nak. Haishh, takpa lahh :) Sumpah, penat gilaaaaa, penat tunggu AAA text me. Lembik! lembik! lembik! Najah Iman lembikkkk, macam jelly ass lembik lembik :D having so much fun singing, screaming, laughing with siblings. Geram dengan diaorang sampai rasa nak campak keluar dari kereta je. Mama drove Miss Vee, alah, yang hitam hitam manis tu :) One day, I will get you Miss Vee, just wait for me.

Kenapa maggi Naufal nampak lagi banyak dari maggi Maju? Hahh, sebab kan, mamak tu korak korek hidung time tengah masak. Sumpah! I tak tipu, I nampakk! Tapi dia goreng untuk orang lain. Time dia korek korek, Naufal punya maggi dah siap pun :) Tengok adik gebu saya ni, dengan maggi satu pinggan, fresh orange lagi, haihh. Bila bila ntah nak kurus. Tengok kakak kau ni hah, dah slim fit! :D *perasan perasan -__-

I just eat roti canai and order barli suam. Makan satu dua potong je and suddenly adik gebu I cakap "angah, nanti tinggalkan Aufal sikit ye". I was like, alahai, takpa lahh. So, bagi je lah dia. Saya kakak yang baik kan? pfffft! pffft!


Damnn it! saya jumpa JUSTIN BIEBER punya abang tadi. Sumpahhh! Handsomeee! Tapi tak dapat clear sangat lahh, ishhh :( Dia pakai topi lebar warna purple, seluar londeh londeh, and black tee's. I'm done with him. Comel gilaaaaa! Muka putih, no jerawat okeh? Ishhh -,- Time I basuh tangan dia pandang je, awwwwww <3>