20 January 2011

TUITION ♥


Kesalahan tatabahasa memang menyusahkan, sangat susah --'

Ibu bapa susah mencari duit nak bayar yuran tuisyen. Ini yang di lakukan oleh anak anak. Leka dan alpa dengan kemudahan telefon bimbit :(

CONTOH! Seorang anak pekerja TM, belajar dengan bersungguh sungguh :D

Cikgu, cikgu ajar saya Rumusan, memang saya faham sangat sangat, cayunk cikgu :D


Contoh yang baik di ulang tayang lagi :)

TENGOK! TENGOK! Pelajar ini masih memegang telefon bimbit yang tak sehebat Blackberry di tangan nya, satu kerja pun dia tak buat, terukkk!

Pelajar teruk ni lagi, cisssss!

KETUA KELAS! Fadzly Zulkifli, ecececeyyyy :D

Kucu kucu ho ta heyy, kia ka ro air, ku cu ku cu ho ta heyy :P
naughty boy & naughty teacher

"What are you doing Najah Iman? Be a stalker? Are you a fan of mine? Tell me!"

Ecewahhh, teacher saya pinky pinky malam malam ni :D


Yang lain buat kerja dengan serious, but saya taktahu lah kenapa ketua kelas saya buat kerja tersenyum senyum macam kambing --'