04 February 2011

4th February 2011



A picture that I took on 29th December 2010.
There is a reason why I put this picture.
Let's talk about Ahmad Aizad Azizi! Yeayyy! :D


Last night, while I'm on the line, I'm still texting with AAA. Since he is not around Saujana. Dia keluar with other pergi cari girlfriends :/ Takpa takpa. So, I nak update blog that time but I don't know bila nak start tekan keyboard mesti terbantut because I need to reply AAA text at the same time. It's okayyyy, still replying his text. Sayang punya pasal kan, ecehhhhhh! My girls are not on the line. Yang kat Penang tu taktau bila bila nak balik. Lee's? Err, I don't know where she go. I dah macam nak hentak kepala kat dinding je, erghhhh! Suddenly, Naja Raffee post something at my wall and we start to keep knowing each other. Tak pernah tegur pun kat sekolah even nama lebih kurang kan --' Bukan sombong, segan nak tegur, saya ni pemalu orang nyaa, wink wink ;)

So, I keep replying her comment. Kinda nice to know her much deeper. Lain kali rajin rajin lah tegur ya Naja :) Nsib baik awak ada adik oii, kalau tak memang boleh mati keras kakak kau ni depan computer --' haha So, click the link below and check it out what we talk about, girls matter! :D

http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=179510988756888&id=100001056796118


Around 11.00, Lee's on the line. Yeayyyyy! Terus skype-ing and have fun with her malam malam ni. Lee jangan lupa cakap kat mama kau, aku nak kuew teow dia tau, rindu kuew teow mama kau :| AAA tak payah tanya lah ke mana. I text dia "You dah balik ke belum? Tak balik lagi. I taknak kawan you :/". He replied "Kejap, I tengah tunggu AAT, you jangan lah tidur dulu. I ada benda penting nak cakap dengan you". Seriously, I geram gilaaaaaaaaaaa dengan AAA! Dari pukul 10.00 cakap nak balik, tapi tak balik balik jugak. Around 11.30 I text AAA, AAA cakap motor dia rosak, errrrrrrr --' Memang sakit hati tahap dewa lapan belas ah! Tunggu dari pukul 8.00 sampai pukul 11.00, nasib baik Putry back up you. Kalau tak dah lama I touching dengan you AAA :D I cakap lah kat Lee bila AAA text and said "I ada benda penting nak cakap dengan you ni". I felt scared, what if AAA nak cakap "Lepas ni you jangan nak text I lagi, I tak suka you, bikin SEMAK je". Hahhhhh! Takuuuuuuuuuuuuuuuuutttt~


But Lee's keep saying "AAA nak declare lah tu". Ishhhhh! Sumpah, kecut perut :/

Around 12.00, AAA call me. I ingat kan nak marah dia then suddenly he asked me "You, you sayang i tak?". Errr, okay, I felt extremely weird with his question. So, I tell him "Ni prank ke? Kenapa you tanya? Prank kan? AAT, ABM semua ada kan?". Butterfly in my stomach, he asked me to be his girlfriend. Okayyyyyyy! Currently, I'm smiling right now :))


He said "I nak jadi boyfriend you, you nak jadi girlfriend I tak?". I'm SPEECHLESS! I just laughing, and he asked me again and I said yes! Of course the answer gonna be yes! :') AAA said "You jangan nak flirt dengan other boy lagi. Dengan FaqrulFahmi ke, dengan siapa ke. Jangan nak buat I jealous. You jangan nak emo emo, touching touching lagi after this. I sayang you sorang je. Takda yang lain dah".
That time I felt like I wanna cry. Can someone pinch me. Am I day dreaming :/

I really can't believe this :O