03 February 2011

SUPERSAVER!


Before I sleep, I still texting with AAA :) Asyik asyik AAA, sorry. Currently, I didn't found any other guy that can treat me the same way AAA treat me. Simple and cool :) When I found other guy that way much much better than AAA I will stop posting entry about AAA and start to post about a new guy. But, now, you guys need to keep patients since I'm still with AAA *Ecehhh, macam dah declare --'

So, habis skype-ing semalam. I tunggu AAA text me because dia nak makan dulu. So, i just spend my time watching latenight movie. Suddenly, AAA text me and guess what? Still tak makan -___-' Rasa nak rembat je AAA ni. Bila I tak makan, sumpah dia bising gila. Mama pun kalah ah. Kalau dia tak makan then I paksa dia, he will ignore me :/ Bila I dah reply his text and tiba tiba AAA call me. Miss call, and I dah agak dah mesti dia ter-call. I start ah nak emo emo. I cakap dia nak call this girl, scroll bawak sikit :)

Bila I emo, I will talk about this girl over and over again. Pissed off --' So, I cakap lah kat AAA yang sebenarnya dia nak call this Nanadhira and etc etc. I buat lah segala macam cerita and AAA touching. Dia boleh cakap macam ni "Takpa, tadi putry touching kan ? Sekarang i pulak nak touching :/ ". I dah tergelak gelak. Serious, I buat cerita gila merapu tahap dewa lapan belas. I tak pujuk dia pun, I juts reply his text by saying "You pergi lah merajuk, nanti "ehem ehem" you datang pujuk you. Okay, I nak tidur dah, bye", HAHAHAHAHA Dah lah AAA tengah touhing bila I cakap macam tu lagi lah dia touching. Then, I decide to call him. Pujuk punya pujuk, AAA tak touching dah but I pulak yang touching. I cakap ah I taknak kawan dia sampai 1.01 :/ Kitaorang memang macam ni :D

AAA- "yeayyy , dah kawan balik ! :P "
NI - "Siapa cakap kita dah kawan? takda takda. You pergi lah kawan dengan ehem ehem you tu, huh"
AAA - Alalala , takda takda . I tak nak kawan dengan dia . I nak you je ;) "
NI - Dah dah you pergi ah dekat ehem ehem you tu, I nak tidur nak sambung touching, kbye!"
AAA - "Ahhh biar ah . I nak pujuk jugak , sampai you dah tak touching :P"
NI - "You pergi lah online, ehem ehem you tengah tunggu nak skype dengan you tu"
AAA - "Taknakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! Baik i text dengan you, grrrrr -___-"


Then he call me, mula mula I ignore. Second call baru I answered. First words come from my mouth is "Hahh, hello! Nak apa?". Konon nya kerek gila ah ni, haha :D Pujuk punya lah pujuk then we back to normal. I keep talking about Nanadhira and AAA marah gila kut. AAA cakap dia nak tumbuk tumbuk dinding dah bila I cakap pasal that girl over again. When we want to end the call. AAA siad "I love you" and I'm so shyyyyyyyyyyyyy! Then I cakap "Hmm, okay". AAA still don't want to end the call selagi I tak cakap "I LOVE YOU TOO". So, dengan blushing gila gila I said "I Love You Too". Pfffffft! For the first time I said those words, haihhhh -____- Blushing tahap dewa sembilan belas ni, hehe :P


Dearest AAA, thanks for an hour call last night. I call you tak sampai ten minutes but you boleh call I sampai one hour. I love you more and more :)