11 February 2011

I'm Back!



I'm backkkkkkkkkkkk! Miss me? Tell me you miss me! Cakap cepat! Cakap cepat! Cakap cepat! Cepat cakap! Cepat cepat cepat! Okay cut it off Najah, suka merapu --' Banyak sangat cerita yang perlu di post kan untuk semua reader reader blog saya. Al maklum lah blog saya serba kekurangan sikit :/ Bila dah lama tak online and I check my follower sekarang ni dah ada 24 followers, pfffft! Terima kasih daun keladi, daun rumput, lalang segala macam tumbuhan kepada follower saya, saya rasa terharu sangat sangat sampai rasa nak terjun bangunan :P Thanks a lot for the followers. Why don't you gimme your blog URL so that I can follow you back :) If sometimes I post an entry full with benda merapu tahap dewa sembilan belas harap maklum lah ya. Saya memang macam ni, merapuuuuu --' Kalau saya dah merapu, kawan kawan saya pun merapu jugak, jadi kami adalah gang RAPU! Okay, taknak merapu dah, catch me up on the next entry, loveeeeeeeeeeeeeeee Najah Ehh takboleh bagi love dah, nanti AAA buat muka jealous dia and saya cair macam lilin :P