17 March 2011

Sometimes I Want To Be Alone


I'm out of credit. I asked AAA to help me but I got pissed off because of something. Nahhh it's just a piece of shit. For your information I get pissed off easily. AAA should come to my house, lepaking but something happened.

To Ahmad Ridzuan, be tough okay dude. Ajal maut di tangan tuhan. Mungkin ada hikmah di sebalik kepergian dia :')

Sampai ke petang tak jugak top up. Helping Mama with her mini garden. Kena angkat dahan dahan pokok jambu dia, ulang alik, dari depan ke belakang, pffft! After done helping her, asked Lil Brothaa to play soccer. Soccer and I? Ishhh tengok kaki lah wehh, kalau Safee Sali pun under aku *kerek kerek hikhik :P The phone? Upstairs, charging. Memang kalau bunyi pun buat buat tak dengar lah, malas -.- Tak sampai 10 minutes terus malas nak main. Budak kecik tu main tipu, sakit hati! Bila dia goal boleh je, kalau I goal tak boleh mesti dia terus hentak hentak kaki. Rasa nak gigit gigit je budakkecikcomellotesukabuatperangai haha ;) Suddenly Nurul come to my house, she holding err a ball. A softball ball. Pelik betul Nurul ni ahaha :P We play softball macam apa ntah in front of my house. Suddenly the phone vibrate, nahhh AAA call me. I ignore it. Banyak kali lah jugak, haihh :/ I bukan taknak angkat juts takda benda nak cakap. I know he will asked me "bila nak top up?", "I top up kan eh?". Last last I angkat jugak, and hell yeah itu lah soalan yang AAA tanya. Sakit hati lah jugak sebab dia cakap dia nak datang lepak depan my house. Err never mind. Ooh Lil Brothaaa asked me "Angah, Aizad tak bawak ice cream hari ni". I replied "Tak" Terus masuk bilik, hempas pintu kuat kuat. After this taknak jumpa you depan rumah I lagi and no more lepak maju until mood I okay. You already promise nak beli ice cream for my siblings. They put a high hope on their Abang Aizad, okay. Whatever it is. I'm not in a mood.


On 7.30 AAA text me "Babyy, nanti dah topup terus text i okay? I love you so much <3<3<3>I'm not feeling well. Badan tiba tiba panas, errr so I take a nap. On and off the phone because I'm hoping that maybe AAA will text or call me. But loser. He didn't. Around 9.49, he call me so many times buy for sure I keep ignore it. Until he send me a text "Eyy , angkat lah jap . Susah sangat nak angkat call i kenapa?". EYY? EYY? Major loser. After that I answer his call. Saya-kena-bebel-dengan-AAA-teruk-sangat. Dengan-saya-yang-tak-larat, tak-makan-apa-apa-pun-sehari-suntuk, haihh :/ We on the phone for 9 mins 22 secs. Okay. I end the call because I'm totally not in a mood.

I just get top pup from babah. Heee thank you so much babah :) Time for me to text AAA even I'm not in a mood. Just treat him nicely can you Najah? --'