08 May 2011

Correction



About Zamir like me back post? Inagt lagi tak? Okay, cenggini ceritra nya, entry itu di post hanya lah untuk buat boyfriend jealous. And yes he damn jealous. Sorry sweetheart, my bad, ngehngeh :P The conversation tu betul betul terjadi but hanya lah sebagai bahan senda gurau sebab saya sorang je perempuan that time so kena buli ah -.- Kepada orang yang still sayang Zamir, Si A, jangan lah risau, kau wat lek je. Aku taknak pun kat dia. Boyfriend aku lagi handsome, totally handsome! Kau budak budak lagi. Cari boyfriend yang matang sikit eh? Zamir tu budak budak lagi, hahahahahha :D Kau takpayah lah nak kecoh kecoh pasal benda ni. Aku pun tak kenal kau sangat tapi aku taktau macam mana kau ada kat friend list aku, pelik kan? -.- Jangan nak risau kay? Kau sayang dia ke apa ke, tu hal kau :) Oh and you zamir gay ass, kau takpayah nak takut lah dengan Ejad --' haha Apa lah masalah kau nak takut dengan dia, pelik betul kau ni. Kau dengan si A memang boleh ngam ah, pelik pelik. Dah selesai explain kan? Nak sambung chatting dengan AAA ;)