25 September 2011

Back To The Old You Pls,


Last night, during the solat hajat Izzaty & Arna ganti my place text Aizad. Yes ntah apa apa diaorang text, typoo je -.- Izz asked Aizad what the heck is wrong with me, kenapa aku marah marah. Guess what? Jeng jeng jeng

Dia reply -
Hmm dia marah sebab dia cakap aku takda pendirian. Aku nak text even penat sikit Dia reply lambat, macam nak taknak apa semua Sementara tunggu dia reply aku tertidur aku terus jadi tak larat Aku cakap lah nak tidur Then dia tweet cakap aku takda pendirian apa semua Lepas tu tiba tiba cakap nak break apa semua sebab dia tak boleh nak happy langsung dah. Aku try buat dia happy lah sepanjang masa aku try Dia yang taknak lebih kurang Macam mana aku dah penat nak pujuk Response dia sama je Aku salah aku mintak maad, Dia cakap okay tapi tak okay pun Haih ni lepa ni dia tau aku cakap benda ni mesti gaduh balik tau dah.

Sangat sangat menyakitkan hati bila baca. The truth is I owedy asked him tak a rest tapi dia cakap taknak sebab dia tak penat, dia drive sikit je. Okay. The reason why I reply text macam nak taknak sebab I dapat rasa yang dia nak pergi clubbing lagi. Dah lah dekat anniversary. Party massive on 1st Oct. Anniversary on 4th Oct. Mula mula memang lah dia cakap taknak pegi lah apa lah tiba tiba nanti dia cakap I kena pegi sebab dah ada tix. Fuck up mann! Rubbish talk here. Sumpah dengan perangai Aizad aku dah masak sangat. Menyakit kan hati. Memang dia lah orang yang buat aku happy dia jugak lah orang yang spoiled mood aku. Lepas solat hajat we text, Dia cakap aku reply lambat apa semua tapi dia tak sedar text dia masuk 10 minutes after aku reply. Takkan nak expect aku reply text kau tapi kau reply lambat. In your dream! Lepas tu dia senyap membisu dari pukul 8.45 sampai pukul 12.30 Yang aku ingat kan dia drive balik KL ke apa ke. Ghupa ghupa nya dia tidur. Punya lah banyak aku call, aku text. Ahhhhhhhhhhhhhhh bullshit! Ni dia cakap nak buat aku happy balik? Cukup lah. Kalau dulu you orang yang paling I suka, tapi sekarang perasaan tu dah tukar jadi benci yang amat sangat. Bila gaduh memang jadi macam ni, bila okay hm ntah lah. Bila I suruh let I go you taknak, you nak go on. Go on kalau tak happy acane you? Bila I text lelaki lain you jealous, you bengang. I try jaga hati you. Tapi you are not there for me. Siapa salah kalau I curang? Siapa salah kalau I suka Aiman Nafiz? Siapa salah kalau Iteringat Farel? Ya Allah, please lah Ahmad Aizad, I just need the old you. If not we break up. Lain kali jangan nak nangis sebab I takut sangat. By the way, you tak pakai rantai I bagi kan? I terdiam bila tengok you tak pakai :) hmm