29 December 2011

Loves


Mama send me to work since Aizad dah balik Poli. Tadi onour way mama tanya my working schedule. Explain sampai Ahad punya jadual. This Sunday I work on 8 till 2. Tetiba tiba mama cakap "Habis kerja merayap lah tu" hehehe So I say "terima kasih ma". She always know what my plan. Dah nama pun dia kandung aku 9 bulan, bela aku dari kecik, so dia boleh predict. InsyaAllah if nothing happen Ahad ni nak tengok Ghost Protocol with Aizad lah, siapa lagi bf aku kalau bukan dia. We want to try the iMax thing kat Sunway Pyramid. Wehooo tak sabau nyaaa! Oh by the way, hari tu balik kampung, my pakcik yang same age with me tu teach me how to ride a gear motorcycle. Eleh very the kacang the senang ;) After this muka aku biasa lah kat Dataran Merdekat tu, racing all night long! :p Just joking. That day hari apa eh? 23rd ritu pergi Watson One Utama with Aizad lagi :p Nak melawat kawasan. Me as a area manager tak rasmi Watson saja nak menjenguk anak buah kat tengah buat kerja. Yup, I met Iqa. Comel je dia kerja. But tak dapat jumpa Nabilah and Fiqah. Next time kay guys? I miss you guys :( Take care of yourself guys.