12 December 2011

The Only One


Hi guys! Baru sampai rumah semalam around 11.45. Spend school holiday kat kampung and went to Melaka Wonderland. Will update about that simple but amazing vacation later. Err it's kinda awkward to me sebab sumpah gila lama tak blogging. Typing still laju but the idea macam takut takut nak keluar. This Wednesday nak pergi disco skate at The Wheels, Subang Avenue with Aizad, his bro and his friend bro. Comel en? Maybe because of me sebab tu lagi comel :p No offense guys gurau gurau je. Bila orang cakap aku lame sebab baru kecoh kecoh pasal disco skate ni, macam "Ehh sukahati aku lah, life aku. Kau dah pergi, dah lah. Aku baru tau, aku baru nak pergi. Apa masalahnya oiii?". Manusia ni tak pernah puas kutuk orang, judge life orang. Kalau life sendiri pun tunggang terbalik, haru biru, kacau bilau jangan nak judge life orang lain. Tengok diri tu macam mana kay bro. Kau terasa. Eh, ni makan dia t(-.-t) So tadi Aizad being such a brave man sebab for the second time dia mintak permission from mama nak bring me out. Selalu dia mintak izin trough text or call tapi tadi sebab kitaorang nak jumpa, dia dah tunggu depan rumah. Mama pulak nak keluar so sekali jalan dia mintak izin kat mama lah. Yang aku ni duk skodeng skodeng, pasang telinga dari dalam hihi Bila mama dah kasi green light, Aizad text me and terus keluar and suruh dia cerita how the conversation goes on. So cenggini lah cerita dia. Jeng jeng jeng..

Mama dalam kereta. Aizad kat luar. Mama turun kan tingkap and said :-

Mama "Haa najah takda. Dia suruh cakap dia takda"
Aizad "Eh tak makcik, saya nak cakap something ni"

Aizad salam mama. Muka aizad gelabah, sweating fuyohhhh

Mama "Kenapa takut takut ni. Takut kat pakcik eh?" *Babah at the driver seat
Aizad "Aah muka dia garang" *Aizad terlepas cakap haha :p
Mama "Haa kenapa ni?"
Aizad "Saya nak mintak permission nak ajak Najah keluar skating Rabu ni"
Mama "Boleh boleh, tapi Khamis ni dia ada kena pergi ceramah memandu"
Aizad "Okay makcik, terima kasih"

Mama gelak gelak dalam kereta and terus blah. While Aizad sweating gila and still his heartbeat beating so faaaast! And me girlfriend yang paling untung, muehehe :p

Haaa cenggitu lah cerita nya mengikut apa yang aku ingat :p muehehe Tqsm for being a gentle man. Mintak izin my parents. So esok, Tuesday nak send all the text books kat sekolah. Well still Aizad yang hantar ke sekolah ambik apa semua. Wednesday, pergi disco skate. Thursday I have the ceramah dari pukul 8 until 5 in the evening. 5 in the evening?! I may die now :/ Friday maybe tengok Ombak Rindu, insyaAllah. Next week before Aizad balik poli, I will accompany him shopping barang barang for his poli life. I hate it :(