15 December 2010

"G"

Oh my Nurul, I just done reading your blog. Of coursee all the Mamaks look at you. Your eyes warna biru, diaorang suka, wink wink Mana ada diaorang berani nak pandang I, kalau tangan I dah pegang fork, konon-kononnya berani lahh. Borak borak with Aizad Azizi, sampai tercampak fork tu dekat atas lappie you, pfffttt! Segan tahap dewaa --' Seriously, that red tee's guy nampak cool gilaaa kan? Fuhh, lain kali jumpa nak mintak number :D
When you said :-


OHMAIGAWSHH(!) Buat I gelak depan computer sorang-sorang tahu tak. He is not my boyfriend lah Nurul, malu I duhh*blushing blushing. I have fun with you yesterday, next time kita lepak lagi okay Nurul :)
-----------------------------------------------------------------------------
Okay guys, this is Nurul Atikah blog link, take time to read her full story about yesterday lepak-ing :)